וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-300 אוהדי בית"ר הגיעו לאימון: "תפרקו אותם". נחמני אמור לפתוח

6.1.2023 / 13:00

האוהדים דרבנו את השחקנים לפני הדרבי (שבת, 19:30, ספורט3). החלוץ הצעיר ייכנס לנעלי ניקולאסקו, עמית כהן יחליף את אבישי כהן. היריבה תצמיד שחקן לשועה לכל אורך המשחק, בדש אמור להיות כשיר

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל ירושלים

נכון להבוקר (שישי), כ-13 אלף איש הבטיחו מקומם בדרבי הירושלמי מחר בערב בטדי (19:30, ספורט1). מעל 8,500 אוהדי בית"ר ועוד 3,200 אוהדים אדומים של המארחת, הפועל ירושלים, כאשר הצפי הוא כ-16-18 אלף איש באיצטדיון. המשטרה תתגבר כוחות כבר משעה מוקדמת על מנת למנוע הפרות סדר. בדרבי הקודם ניצחה הפועל 0:1 משער של אילוז' יאו.

זיו אריה יצטרך למצוא פתרונות לחיסורים של נדב נידם ואונדז'יי באצ'ו. עמית גלזר עשוי לפתוח במקום הבלם, אך גם האפשרות שאילוז' יאו יוסט למרכז ההגנה ועומר אגבדיש יפתח בימין נמצאת על הפרק. אווקה אשטה אמור להחליף את נדב נידם בקישור, כאשר גוני נאור יחזור מהרחקה. גיא בדש לא התאמן אתמול לאחר שספג מכה חזקה, אך אמור להיות כשיר. השם החם בהכנות של הפועל ירושלים הוא ירדן שועה, כאשר לפחות על פי התכנית, בכל שלב אמור להיות שחקן שייצמד אליו וימנע ממנו לשחק את המשחק הרגיל שלו.

שחקן הפועל ירושלים עמית גלזר. אודי ציטיאט
יפתח במרכז ההגנה? גלזר/אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים

בבית"ר יצטרכו להסתדר עם ההיעדרות של מלך השערים של ליגת העל, יון ניקולאסקו. יוסי אבוקסיס יתרגל הרכב רק היום אך נראה כי סתיו נחמני יקבל את ההזדמנות בחוד. בהגנה יחליף עמית כהן את אבישי כהן המורחק ואילו בקישור נראה שאל אופיר קריאף וטרזייה תומא יצטרף אחד מהשלושה - עדי יונה, אביאל זרגרי או בר כהן.

יוסי אבוקסיס דיבר עם שחקניו על חשיבות משחק ההגנה הקבוצתי ובאסיפה לפני המשחק אמור לשים דגש על ג'ורדן בוטאקה וגיא בדש, שעשו לקבוצה הרבה צרות במשחק הראשון בין הקבוצות. אבוקסיס לוקח בחשבון שלשחקנים כמו אוראל דגני, דנילו אספרייה וירדן שועה מדובר במשחק שלישי בתוך שבוע עם 120 דקות בגביע, אך הקבוצה הורידה עומס באימונים האחרונים והמאמן מקווה לקבל את כולם רעננים מחר.

כ-300 אוהדי בית"ר הגיעו היום לבית וגן ועודדו את השחקנים לקראת המשחק, כשהם מניפים שלטי תמיכה ומדליקים אבוקות. לבקשת הצוות המקצועי, הקהל לא פרץ למגרש.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
חלוץ בית"ר ירושלים סתיו נחמני כובש מול נס ציונה. קובי אליהו
אמור לפתוח. נחמני/קובי אליהו

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה הבכירה מאז קום המדינה עומד על 13:26 לזכות בית"ר ועוד 21 תוצאות תיקו, כשהתוצאה השכיחה ביותר היא 1:1 (14 פעמים).

* במפגש הקודם חגגה הפועל ירושלים ניצחון ראשון בדרבי בליגה מאז מאי 1991, וכעת תנסה להשלים דאבל ראשון אי פעם במהלך העונה הסדירה.

* הפועל ברצף של שלוש תוצאות תיקו בליגה ועדיין לא ניצחה בחמשת משחקיה בכל המסגרות מאז החזרה מפגרת המונדיאל.

* לבית"ר ההגנה הכי גרועה בליגה עד כה (34 ספיגות) אבל מצד שני היא הבקיעה יותר מכל הקבוצות שמתחת לשלוש המוליכות (26 שערים).

* על 22 מהשערים שלה חתומים הזרים והפעם היא חסרה את מלך שערי הליגה (11) יון ניקולאסקו המוצהב.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טדי
קהל: 15473

משחקי המחזור ה-17:

שבת, 15:00: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט3)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully