וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם יעקב הושאל מווילרבאן להפועל ירושלים עד תום העונה

החתמה מסקרנת של האדומים: בעקבות פציעתו החמורה של נועם דוברת, הם מצרפים את הרכז שמככב בקבוצה הצעירה של הצרפתים. זו תהיה ההתנסות הראשונה שלו בבוגרים: "סיטואציה אידיאלית עבורי לעשות את הקפיצה"

תקציר: אנאדולו אפס - גזיאנטפ 73:77/ספורט1

במשך שבועות ארוכים, מאז איבדה את נועם דוברת בגלל פציעה חמורה בברך, חיפשה הפועל ירושלים אחר שחקן ישראלי שיעבה את הסגל המקומי וימלא את מקומו. היום (רביעי) היא מצאה אותו, וביצעה צעד מסקרן במיוחד: נועם יעקב הועבר אליה בהשאלה מווילרבאן.

יעקב (18, 1.85), שגדל בהפועל עמק חפר, מככב בקבוצה הצעירה של הצרפתים עד גיל 21. אף שהוא צעיר מרוב השחקנים שמופיעים מולו ואיתו, הוא מעמיד ממוצעים של 18.5 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-7.7 אסיסטים. בקיץ נבחר דוברת לחמישיית הטורניר באליפות אירופה לנוער, כשהגיע עם ישראל לרבע הגמר. הוא הוכתר למלך האסיסטים (6 למשחק), היה סגן מלך סלים (19.3 נקודות) ודורג שלישי במדד (20.6).

"אני מתרגש מאוד", אמר יעקב. "יש כאן סיטואציה אידיאלית עבורי לעשות את הקפיצה הראשונה לקבוצת בוגרים. אני נכנס לקבוצה שכבר התחילה להתחבר, ומקווה שאוכל לסייע בכל דבר שיידרש ממני. אני בטוח שאוכל ללמוד המון מהניסיון האדיר של המאמן וכל השחקנים מסביב, ומקווה שביחד נוכל לעשות עונה מיוחדת".

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ': "נועם הוא שחקן צעיר ומוכשר מאוד, עם אפסייד נהדר ותקרת זכוכית גבוהה מאוד. הפציעה של דוברת שינתה הכל, ואני מקווה שיעקב יוכל לעזור לנו עד סוף העונה".

נועם יעקוב, שחקן נבחרת הנוער של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
בקרוב באדום. יעקב/אתר רשמי, fiba.com

בצרפת מעריכים כי בעונה הבאה יקבל יעקב צ'אנס בקבוצה הבכירה של וילרבאן, שמובלת נכון לעכשיו בקו האחורי בידי ננדו דה קולו, ג'ונה מתיוז, רטין אובסוהאן, פארקר ג'קסון-קרטרייט ואנטואן דיו.

בירושלים הוא יתנסה לראשונה בחייו בקבוצת בוגרים. בעוד פחות משבועיים יפגשו האדומים את הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה, ובהמשך החודש יפתחו את הופעותיהם בטופ 16 של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully