וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הודיעה על שחרורו של ג'וסואה מחיאס. סרגיי בורודין יצטרף?

4.1.2023 / 12:55

המועדון קיבל אישור משפטי להתיר את חוזהו של הבלם שלא חזר לישראל אחרי הפגרה וניתק מגע. קרסנודאר תכריע בנוגע לבלם שמועמד להחליפו, האוהדים מסתערים על הכרטיסים לדרבי בשבת

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על שחרורו של ג'וסואה מחיאס, שלא חזר לישראל אחרי פגרת המונדיאל וניתק כל מגע עם המועדון. במועדון המתינו יותר מחודש לבלם הונצואלי בן ה-25, ומשלא קיבלו ממנו אינדיקציה על כך שיחזור ארצה, פעלו.

לאחרונה קיבלו אישור משפטי להתיר את חוזהו ובכך לסיים את ההתקשרות. מחיאס הצטרף לבית"ר בהשאלה באוגוסט 2021, ובתום העונה חתם על חוזה לשנתיים בקבוצה. כעת הקדנציה שלו בקבוצה מסתיימת מוקדם מהצפוי.

ג'וסואה מחיאס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נפרדנו כך. מחיאס/קובי אליהו

בבית"ר רוצים לקבל כעת תשובות סופיות לגבי הבלם הרוסי סרגיי בורודין בן ה-23 מקרסנודאר, שעשוי להחליף את מחיאס. בשלב זה הקבוצה הרוסית מוכנה להשאיל את בורודין לבית"ר תמורת כ-120 אלף יורו עם אופציה לרכישה בסיום העונה. בבית"ר מוכנים לשלם את שכרו של השחקן, אך לא לשלם את סכום ההשאלה הגבוה ומצפים לתשובה סופית מהרוסים בימים הקרובים. בנוסף, ממשיכים במועדון בחיפוש אחר שוער ושחקן כנף, בתקווה שאדוארדו גררו ימצא קבוצה אחרת ויעזוב. בנוגע למגן ימני, במועדון ממשיכים לגשש בנוגע לינון אליהו אך עדיין אישור ממכבי חיפה לשחרורו.

לקראת הדרבי בשבת שאותו תארח הפועל ירושלים, אוהדי בית"ר מסתערים על הכרטיסים. אוהדי בית"ר רכשו עד עתה את כל 6,500 הכרטיסים שהוקצו ליציע הדרומי, כאשר היום נפתחה המכירה גם ליציע המערבי ונמכרו 1,000 כרטיסים נוספים - 7,500 בסך הכל. למעשה בשלב זה נותרו כ-4,000 כרטיסים אחרונים לאוהדי בית"ר ליציע המערבי, שההערכה היא שיאזלו עד שבת. בשלב זה אין כוונה לפתוח לאוהדי בית"ר יציע נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully