וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה הישראלית תתחרה בפעם הרביעית ברציפות בטור דה פראנס

4.1.2023 / 12:06

למרות שירדה לדרג השני, הוחלט להעניק ל"ישראל פרמייר טק" את אחד משני הזימונים המיוחדים לתחרות היוקרתית מכולן

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

אחרי שעשתה היסטוריה כשהשיגה שני ניצחונות בטור דה פראנס האחרון, תקבל קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית "ישראל פרמייר טק" את ההזדמנות לשחזר את ההצלחה הגדולה גם בטור דה פראנס הקרוב.

מארגני הטור דה פראנס הודיעו הבוקר (רביעי) שיזמינו את הקבוצה להתחרות בטור הקרוב שיוזנק בבילבאו שבספרד ב-1 ביולי 2023 ויגיע לסיומו שלושה שבועות מאוחר יותר בשדרות האליזה שבפריז. זו תהיה ההופעה הרביעית ברציפות של הקבוצה הישראלית במירוץ הגדול מכולם.

השתתפותה של הקבוצה השנה לא הייתה מובטחת בעקבות ירידתה לדרג השני, אבל מארגני הטור החליטו להעניק לה את אחד משני הזימונים המיוחדים בעקבות ההופעה הטובה שלה בטור האחרון, שבו השיגה שני ניצחונות (סיימון קלארק האוסטראלי והוגו הול הקנדי) וגרפה שלושה פודיומים נוספים כולל המקום השלישי של כריס פרום בקטע המרהיב על פסגת האלפ דואז.

רוכב האופניים עומר גולדשטיין. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
צפוי לקבל הזדמנות נוספת להשתתף בטור. גולדשטיין/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

הזימון למירוץ החשוב מכולם התקבל בקבוצה כצעד בעל חשיבות עצומה במסעה לחזור לפסגת הטופ העולמי, והוא למעשה מבטיח שהיא תיטול חלק כמעט בכל המירוצים החשובים בעולם במהלך 2023 - כבשנים עברו.

הבעלים סילבן אדמס: "אנחנו רעבים ונחושים לרשום הצלחות כבירות נוספות בטור דה פראנס הקרוב ובעונה כולה. אני מבטיח לכולם שנפגין השנה עוצמה ונשיג נצחונות שיביאו לרגעי אושר וגאווה לאוהדים שלנו ברחבי העולם ובראש ובראשונה - בישראל".

רוכבים רבים בקבוצה ייאבקו על מקום בהרכב לטור היוקרתי, אבל כבר עתה מסתמן שהרוכב הישראלי עומר גולדשטיין הוא אחד המועמדים הבולטים וצפוי להתחרות בטור בפעם השניה בקריירה שלו: "הזימון של הקבוצה לטור היא בשורה נפלאה לכולנו", אמר גולדשטיין שהחמיץ את הטור בעונה שעברה בשל חשד שנדבק בקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully