וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שרצה לשחק, אבו פאני לא ישותף בדרבי ויעבור סדרת בדיקות

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 14:23

הקשר סובל מכאבים והולכים וגוברים בצלעות, במכבי חיפה החליטו שלא יתלבש בשמינית הגמר (20:30) והוא יעבור צילום בבית החולים. על אף הפערים עם גמבה אוסקה בנוגע לגובה הפיצוי: עסקת נטע לביא צפויה לצאת לפועל, הקבוצה מנסה להשאירו עד אחרי נס ציונה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

מוחמד אבו פאני לא יכלל בסגל מכבי חיפה הערב (רביעי, 20:30) בדרבי הערב בשמינית גמר הגביע, למרות רצונו תחילה לקחת חלק.

אבו פאני שסובל מכאבים בצלעות, ביקש לשחק ובמכבי חיפה תכננו לקיים מבחן כשירות כדי לבחון היתכנות לשתפו, אך בסביבתו סיפרו הבוקר שהוא התלונן על כאבים הולכים וגוברים ומעבר לכך שלא יתלבש הערב, הוחלט שהוא יעבור צילום וסדרת בדיקות בבית החולים כדי לאבחן את חומרת הפגיעה. כזכור, הוא נפגע בהיתקלות עם מיגל ויטור במשחק מול הפועל באר שבע ובמכבי חיפה חוששים שהוא סובל מסדק בצלעות.

מוחמד אבו פאני, קשר מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ייעדר בסופו של דבר ויעבור בדיקות. אבו פאני/מאור אלקסלסי

מנגד, מי שצפוי לפתוח הערב הוא נטע לביא, שמחכה לאישור הסופי למעברו לגמבה אוסקה היפנית. בין חיפה ליפנים עדיין ישנם פערים בנוגע לגובה הפיצוי, אך ההערכה היא שזה לא יגרום לפיצוץ, או כך לפחות מצפים בסביבת לביא מהבעלים יעקב שחר לאור ההבטחה שלו שלא למנוע או להערים קשיים על מעבר של הקשר.

בחיפה מקווים לעכב את העסקה עוד כמה ימים כדי שלביא לכל הפחות יוכל ליטול חלק במשחק נגד סקציה נס ציונה, ממנו ייעדר מוחמד אבו פאני בשל כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully