וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש כהן "מקווה לשוב בתחילת פברואר". זערורה יצטרף בהמשך החודש

4.1.2023 / 9:03

השוער סיפר לחבריו שהוא מרגיש טוב בתהליך השיקום, אבל במכבי חיפה שומרים על זהירות. הערב (20:30) הדרבי: "רוצים לתקן ולזכות בגביע"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

מכבי חיפה השלימה את ההכנות למשחק הדרבי הערב (רביעי, 20:30) מול הפועל חיפה בשמינית גמר גביע המדינה. בקרב השחקנים יש דריכות לקראת ההודעה על ההרכב אחרי שהמאמן ברק בכר החליט לשמור את הקלפים קרוב לחזה ולא תרגל 11. "אחרי השנה שעברה אנחנו מאוד רוצים לתקן ולזכות בגביע", אמר שחקן בקבוצה, "דרבי זה תמיד קשה, בטח בגביע. לא יהיה לנו פשוט".

ג'וש כהן שהיה חשש שסיים את העונה, ממשיך בשיקום ועורך אימונים אישיים. בשלב זה לא ברור עדיין מתי הוא ישוב, אבל השוער מכוון לחזרה לפעילות מלאה כבר בתוך כחודש. כהן אמר לחלק מחבריו כי הוא מקווה שיוכל לחזור כבר בתחילת חודש פברואר ושהוא מרגיש טוב במהלך השיקום והטיפול השמרני.

למרות התחושה של כהן, בחיפה לא ממהרים ובמועדון אמרו שמלקחי העבר הם ממתינים בסבלנות לראות מתי ישוב. בשלב זה עושה רושם שהירוקים לא יצרפו שוער בכיר נוסף וההחלטה תהיה האם לצרף לצוות השוערים את המושאל להפועל עפולה שריף כיוף, זאת כדי לא ליצור מצב בו כהן מתקשה לחזור ולא הגיע שוער נוסף.

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן. מאור אלקסלסי
אופטימי. כהן/מאור אלקסלסי

מושאל נוסף להפועל עפולה, באסם זערורה, אמור לחזור לבהמשך החודש ולהצטרף לסגל. אביאל זרגרי יעבור כחלק מעסקת מחיקת החוב של בית"ר ירושלים, אבל בצוות המקצועי לא מתלהבים מהאפשרות לצרפו כרגע והוא אמור להמשיך בבירה עד סוף העונה אם יגיע קשר נוסף למכבי חיפה. אפשרות אחרת היא שהוא יעבור למכבי נתניה כחלק מטרייד בין חיפה ליהלומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully