וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה: "נהמו לעברי כאילו אני קוף, קראו לי 'ערבי מלוכלך'"

4.1.2023 / 8:32

מגן בני סכנין סיפר על הסערה לקראת סיום התבוסה למכבי תל אביב, זהבי תמך בו: "לא מבדילים בין דת, גזע ומין". במועדון מודאגים: "זו עלולה להיות עונה גרועה ברמה שלא דמיינו"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

"אוהדי מכבי תל אביב נהמו לעברי כאילו אני קוף ואם זה לא מספיק, גם קראו לי 'ערבי מלוכלך'". כך מספר טאלב טואטחה לוואלה! ספורט בעקבות הסערה אמש (שלישי) לקראת סיום משחק ההפסד של בני סכנין למכבי תל אביב 5:0 בגביע המדינה. טוואטחה הסביר מדוע פרץ בבכי: "העצבים ברף גבוה כשאתה מובס בחמישה שערים ואז מתייחסים אלייך ככה, אבל עכשיו אני בסדר".

עם זאת, בבני סכנין מספרים שטואטחה וגם חבריו נפגעו קשות מהקריאות, אך גם ציינו לטובה את שחקני מכבי תל אביב שניגשו לטואטחה, חיזקו אותו והביעו את התנצלותם. הבוקר גם חלוץ מכבי תל אביב ערן זהבי כתב באינסטגרם: "אנחנו לא מבדילים בין דת, גזע ומין, קומץ מאוד קטן לא מייצג אותנו".

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ: "היה לי חשוב באופן אישי לדבר עם טאלב טוואטחה ולהדגיש את שאט הנפש של כלל הציבור וכלל אוהדי הכדורגל מהאקט המחליא של קומץ אוהדים שהשמיע לעברו נהמות וקללות על רקע גזעני. טאלב נשמע לי כואב אבל נחוש להמשיך קדימה. אף שחקן כדורגל לא צריך לחוות אקטים דוחים כמו זה ולסיים משחק עם עלבון כבן אנוש. הגינוי הנחרץ של מכבי ת"א, האחריות שהפגינו שחקניה אל מול האירוע המביש, נוסכים בי בטחון כי יחד נדע למגר את הגזענות ממגרשי הכדורגל ומהחברה הישראלית".

שחקן בני סכנין, טאלב טואטחה, עם שחקן מכבי תל אביב, אבי ריקן. אריאל שלום
טואטחה אמש ברגעי הסערה/אריאל שלום

מעבר לסיפור טואטחה, בסכנין מאוד מודאגים מהיכולת ושרשרת התוצאות השליליות. "אין ספק שהמצב מדאיג", הודה שחקן בקבוצה, "זה היה נראה לא כוחות וזה משהו שאסור לנו שיקרה. אם לא נתעורר מהר, זו תהיה עונה גרועה ברמות שלא דמיינו".

בקבוצה לא אהבו את העבירה של מוחמד עוואד שעלתה לו בכרטיס אדום והשאירה את סכנין ב-10 שחקנים במשך מחצית שלמה.במועדון ינסו להתחזק בשני שחקני כנף.

סכנין שלא ניצחה כבר תשעה מחזורים ברציפות בליגה, תתארח אצל מכבי נתניה ביום שבת למשחק תחתית חשוב (15:00).

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully