וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסגור שנה מושלמת בבית: הפועל חולון מארחת את איגוקאה בפלייאין

3.1.2023 / 11:37

הסגולים, שמחזיקים ברצף של שמונה ניצחונות רצופים בהיכל הטוטו במסגרת ליגת האלופות, פותחים ברביעי (21:00) את הקרב על הכרטיס לטופ 16. מרווין ג'ונס החלים ויוכל לשחק

דונובן מיטשל חוגג את משחק 71 הנקודות שלו נגד שיקגו/מתוך הטוויטר הרשמי של קליבלנד קאבלירס

הפועל חולון תוכל להשלים מחר (רביעי, 21:00) שנה נקייה מהפסדי בית בליגת האלופות, וקשה להפריז בחשיבות הנתון הזה: האלופה תארח את איגוקאה בפתיחת הפלייאין כשהיא יודעת ששמירה על הבית - בסדרת הטוב משלושה - תסדר לה את הכרטיס לטופ 16.

הסגולים מחזיקים ברצף של שמונה ניצחונות בית במסגרת האירופית, וכשחוזרים להפסד האחרון - הסיטואציה מתחדדת עוד יותר. גם אז, ב-5 בינואר 2022, הם התייצבו למשחק הראשון בפלייאין, וניצחונה של בשיקטאש בהיכל הטוטו הוביל לסערה. מאוריציו בוסקאליה הוחלף בגיא גודס במהלך בזק, והקבוצה הפכה את העונה להיסטורית.

מרווין ג'ונס, הפועל חולון. דני מרון
כשיר למשחק החשוב. ג'ונס/דני מרון

כדי להכניע את אלופת בוסניה והרצגובינה, תצטרך חולון להותיר מאחור את התסכול של סיום השלב הראשון. היא הגיעה למחזור הנעילה בידיעה שגורלה בידיה, והייתה יכולה לנעול את הכרטיס לטופ 16 אם רק הייתה מנצחת באוסטנד, אך היא הפסידה והסתבכה.

כשתראה מי יעמוד מולה, לא בטוח שהיא תהיה רגועה יותר. כוכב איגוקאה הוא הרכז בראיינט קרופורד (25, 1.87), שעומד העונה על 17 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק. לפני ארבע שנים, כששיחק בגלבוע/גליל, הוא התוודע היטב לאולם בחולון: 35 נקודות, 8 אסיסטים ומדד 43 היו לו במשחק שבו הפסידה קבוצתו דאז בתום הארכה.

הסנטר מרווין ג'ונס, שהחמיץ שלשום את הניצחון בליגת העל מול הפועל באר שבע בגלל פציעה בגב, התאושש ויוכל לשחק. המפגש השני בסדרה ייערך ביום שלישי הבא בעיר הבוסנית לקטאשי. אם יהיה צורך במשחק שלישי ומכריע, הוא יתקיים ביום רביעי בעוד שבועיים בהיכל הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully