וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מזהה התפתחות של ווינריות אצל חלק מהשחקנים"

3.1.2023 / 11:10

מאמן מכבי חיפה לקראת הדרבי בשמינית גמר גביע המדינה (רביעי, 20:30): "פיירו מקריב את עצמו למען הקבוצה, הוא גם יבקיע". סרדל כשיר אצל האדומים

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

מכבי חיפה

אחרי שחגגה ביום ראשון ניצחון משמעותי מאוד על הפועל באר שבע שבזכותו הגדילה את הפער בפסגת ליגת העל, מחר (רביעי, 20:30) מקווה מכבי חיפה לעבור שלב גם בגביע המדינה כאשר תארח את היריבה העירונית, הפועל חיפה, במסגרת שמינית הגמר.

האלופה ערכה היום אימון קל, כאשר המאמן ברק בכר לא תרגל את ההרכב ואף הבהיר לשחקנים שיודיע על ה-11 רק בסמוך לשעת המשחק מחר. ההערכה היא שבכר יבצע כמה שינויים ושחקנים דוגמת מאוויס ציבוטה, ינון אליהו, רמי גרשון ונטע לביא בתמונת ההרכב. מוחמד אבו פאני התלונן על כאבים בצלעות בתום האימון, אך ההערכה שיוכל לעמוד לרשותו של בכר.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
זכייה בגביע היא מטרה. ברק בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר הודה אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע ש"עשו לנו בית ספר במחצית הראשונה", והבוקר במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי בגביע אמר: "ברור שלא רק לשחקנים יש חלק בזה שנראינו לא טוב, אלא גם לי ולצוות, אבל ניתחנו את הדברים ונדאג לשפר אותם. בסופו של דבר השגנו ניצחון חשוב ואני מזהה התפתחות של ווינריות אצל חלק מהשחקנים, וזה דבר חשוב מאוד לקבוצה. אנחנו נשתפר".

על ההרכב האפשרי בדרבי: "מחר תדעו מי משחק ומי לא, גם בעמדת השוער. משפתי עושה עבודה טובה, הוא עובד קשה כדי להצדיק את המקום שלו ואנחנו מקווים שככה הוא ימשיך. אני לא מתכוון לתת פה הפצצות, מחר תדעו מי משחק - יש שחקנים מספיק טובים. הפועל חיפה תגיע בטירוף וכך גם אנחנו, מי שתהיה יותר טובה שתנצח".

על חלון ההעברות שנפתח היום: "זה לא רלוונטי עכשיו. יש מי שמתעסק בקבוצה בדברים האלה, גל אלברמן נראה לי קצת הוכיח את עצמו וניתן לו את הקרדיט ולעבוד, אנחנו בצוות המקצועי מתרכזים בלנצח מחר ולהמשיך את הרצף (שעומד על תשעה משחקים, ש.ו)".

על פיירו שמתקשה להבקיע: "לכל שחקן יש תקופות טובות יותר ופחות. הוא עובד קשה ולפעמים אפילו מקריב את עצמו למען הקבוצה כמו במשחק בנתניה, גם נגד באר שבע היו לו קרבות מול מיגל ויטור שהוא אחד הבלמים הטובים בליגה. כשנשחק יותר טוב הוא גם יגיע ליותר מצבים ויבקיע".

החלום לזכות בגביע: "בשנה שעברה היינו קרובים ופספסנו בפנדלים, אז כמובן שיש מטרה לעשות את זה ולזכות. מקווה שזה יקרה השנה, אבל אנחנו בסך הכל בשמינית הגמר. אני גם חושב שזו החלטה טובה ונכונה שיהיה VAR, כי ברוב המקרים הוא עושה צדק ואני מקווה שכך יהיה גם מחר".

לסיום התייחס בכר למצבו של דניאל סונדגרן: "הוא מתקדם וזה נראה מעודד, אבל אני לא רוצה סתם לנקוב בזמנים. הוא וג'אבר במגמה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
זכה לגיבוי מבכר. פיירו/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה

מנגד, בצד האדום של העיר סובלים ממצוקת בלמים ולכן עושה רושם שניסו קפילוטו יפתח בהרכב וזאת למרות שהוא רק חוזר מפציעה ארוכה. כזכור, הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטריו ספג כרטיס אדום מול סכנין והצטרף לחאתם עבד אלחמיד הפצוע ברשימת הנעדרים מהדרבי. הבלם החדש דניס פוליאקוב יוכל להיכלל בסגל לאחר שחתם רשמית לשנה וחצי.

רוני לוי הפתיע כשתרגל היום את קוואמה קווי כחלק משלישיית הקישור ואת גידי קאניוק בכנף וספק אם אכן יעלה כך במשחק. לירן סרדל התאמן ויהיה כשיר למשחק.

"יש לנו רשימה של שחקנים חסרים", אמר אתמול המאמן במסיבת העיתונאים. "המשחק נגד מכבי חיפה בגביע זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל. נבוא בצורה הכי רצינית מוכנים וננסה לעשות תוצאה טובה. לא יכול להתייחס למשחק גביע כמשהו תקוע. לכולם יש חלום להתקדם בשלבים ולעבור. קיבלנו משוכה הכי גבוהה שיכולה להיות, אבל אני לא מאמין בלוותר על דברים".

גידי קאניוק, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב? גידי קאניוק/מאור אלקסלסי

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 28343

שלב שמינית גמר גביע המדינה יגיע לסיומו ביום חמישי (19:30), כשהפועל עפולה תארח את הפועל כפר סבא.

הגרלת רבע הגמר תיערך עוד לפני כן, בחמישי בצהריים (14:00, שידור חי בוואלה! ספורט) בתא הכבוד באצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully