וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים קיבלה אישור משפטי, ותודיע למחיאס על התרת חוזהו

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 14:51

הקבוצה תבהיר לבלם שהוא לא חלק ממנה עקב התנהגותו ותחפש מחליף, בלם קרסנודאר מועמד אך קיימים פערים. אבוקסיס יעשה שינויים בהרכב לקראת טבריה בגביע

תקציר: בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה 2:3/ספורט 1

בית"ר ירושלים צפויה לשלוח לג'וסואה מחיאס ביממה הקרובה מסמך בו היא מבהירה לו כי הוא נחתך מהקבוצה עקב העובדה כי לא דאג לדרכון בתוקף, לא חזר מהפגרה ובתווך גם לא עונה לאנשי המועדון להודעות ולא מסביר את התנהלותו לאורך שבועות.

במועדון חיכו לאישור המשפטי כדי לעשות זאת, מתוך חשש כי ייקלעו לתביעה משפטית מצד הבלם, אך כעת במועדון החליטו לשלוח לשחקן מכתב התרה סופי ולהתפנות לחפש בלם אחר. במועדון אמרו עם חיוך: "עם מה שהולך איתו, ברגע שהוא יקבל את המכתב הוא יודיע שיש לו דרכון ומחר הוא נוחת. סיפור הזוי".

ג'וסואה מחיאס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"סיפור הזוי". מחיאס/קובי אליהו

אחד המועמדים להחליף את מחיאס הוא הבלם הרוסי של קרסנודאר, סרגיי בורודין בן ה-23, לו הוגשה הצעה כספית, אך כרגע קיימים פערים מול קבוצתו גם בנושא סכום ההשאלה וגם בנושא השכר, כאשר בבית"ר בודקים אופציות נוספות במקביל.

מחר תפגוש הקבוצה את עירוני טבריה במשחק הגביע. יוסי אבוקסיס צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב אך מתייחס למשחק בשיא הרצינות ושוחח עם השחקנים על כך. אבוקסיס לוקח בחשבון גם את הדרבי בשבת ולכן מקווה שתהיה לו את האפשרות לחלק עומסים בין השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully