וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מכבי חיפה היא המשוכה הכי גבוהה שיש, אבל לא מאמין בלוותר"

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 12:27

מאמן הפועל חיפה התייחס לדרבי בגביע: "יש לנו רשימה של חיסורים, אבל ננסה לעשות תוצאה טובה". קפילוטו עשוי לפתוח: "באים בטירוף לדרבי הזה"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 1:2 על בני סכנין/ספורט1

אחרי שהשיגה ניצחון חשוב בליגה מול סכנין וברחה מהתחתית, הפועל חיפה נערכת לדרבי המסקרן שמצפה לה בשמינית גמר הגביע נגד מכבי חיפה (רביעי, 20:30). רוני לוי ייאלץ להסתדר ללא שני הבלמים שלו, כאשר הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטריו ספג כרטיס אדום מול סכנין והוא מצטרף לחאתם עבד אלחמיד הפצוע ברשימת הנעדרים מהדרבי.

ניסו קפילוטו שחזר מפציעה עשוי לפתוח, כשגם האפשרות שתמיר גלזר יוסט לעמדת הבלם אפשרית. סרדל לא ערך אימון ועובר בשעה זו בדיקה, כשהוא בספק גדול מאוד למשחק. לפי נתוני מכבי חיפה כ-25 אלף אוהדים ירוקים קנו כרטיסים למשחק בעוד 800 כרטיסים נמכרו לאוהדי הפועל חיפה

שחקן הפועל חיפה ניסו קפילוטו. מאור אלקסלסי
חזר בזמן. ניסו קפילוטו/מאור אלקסלסי

רוני לוי התייחס לסגל החסר ואמר לקראת המשחק: "יש לנו רשימה של שחקנים חסרים, המשחק נגד מכבי חיפה בגביע זו ההגרלה כי קשה שיכולנו לקבל. נבוא בצורה הכי רצינית מוכנים וננסה לעשות תוצאה טובה. לא יכול להתייחס למשחק גביע כמשהו תקוע. לכולם יש חלום להתקדם בשלבים ולעבור. קיבלנו משוכה הכי גבוהה שיכולה להיות, אבל אני לא מאמין בלוותר על דברים".

"לא חושב שהמשחק הזה יכול לשנות משהו בעונה כולה כרגע יש לנו קבוצה ברמה מסויימת וככל שיעבור הזמן נשתפר ונהיה יותר חזקים יותר". לגבי חיזוק אפשרי: "אני מדבר עם יואב שצריך לחזק את הקבוצה ואחרי החיזוק נהיה טובים עוד יותר. ברוב הזמן, להוציא את משחק גביע הטוטו שהיה חסר חשיבות, המצב שלנו מבחינת ספיגות הוא טוב. כמובן שמול מכבי חיפה זה יותר קשה".

ניסו קפילוטו, הבלם שרק חזר מפציעה אמר: "ייקח זמן להיכנס לעניינים אבל אצטרך להשתמש בניסיון שלי. פציעות זה חלק מהעניין ואני אתן כל מה שאני יכול בשביל האוהדים ובשביל החברים שלי כדי שנשיג תוצאה טובה. קשה מנטלית כל פעם לחזור לכושר ואז להיפצע לעוד חודשיים, אבל אני אחד שלא נשבר אני יודע שיש לי עוד מה לתת ומה לתרום".

"אנחנו באים בטירוף לדרבי הזה. אנחנו רוצים לעבור שלב, נעשה הפסקה מהליגה וניתן את הכל. זה חשוב למועדון ולאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully