וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חגגה: "זו תחושה עילאית לנצח במשחק צמרת כזה"

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 19:33

באלופה היו מרוצים מהניצחון על באר שבע והגדלת הפער בפסגה, אבל יודעים: "אנחנו עדיין לא במחצית הדרך". רז מאיר על היכולת הלא מרשימה: "לא מתנצלים אחרי ניצחונות". מחמאות לחזיזה: "הוא חזר רעב מאוד". וגם: היכולת של משפתי מעכבת החתמת שוער נוסף

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:2 על הפועל באר שבע. הירוקים לא היו מרוצים, בלשון המעטה, מהיכולת שהציגו במשחק מול שחקניו של אליניב ברדה אך חגגו את שלוש הנקודות שיצרו פער משמעותי בצמרת. "אנחנו לא מתנצלים אחרי ניצחונות", הבהיר רז מאיר, "נשפר את הדברים שצריך כדי שנהיה יותר טובים משחק הבא".

בחיפה התכוננו כל השבוע לכך שבאר שבע תגיע כדי ליצור משחק מבולגן במרכז המגרש, כשברק בכר תרגל לאורך כל הימים האחרונים עם שחקניו תרחישים כאלו. אלא שבפועל הירוקים לא הצליחו להתמודד במאבקים מול באר שבע. "התכוננו בדיוק למה שהיה", הודה בכר, "ועדיין לא הצלחנו לייצר פתרונות ולהגיב לבלאגן החיובי מבחינתם שהם יצרו באמצע. לא היינו מספיק קרובים ומגיע להם שאפו על היכולת אבל מה שחשוב זה הניצחון".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
החמיא לאקסית, אבל נשאר עם הנקודות. ברק בכר/מאור אלקסלסי

כעת, בחיפה מובילים בשש נקודות על פני השנייה בטבלה מכבי תל אביב ובשבע נקודות על פני באר שבע. בצוות המקצועי יורידו את השחקנים אל הקרקע, כשבמועדון מרוצים שיש משחק דרבי בגביע שבהכרח יביא לכך שהשחקנים ייכנסו לדריכות מיידית. "אין ספק שזו תחושה עילאית לנצח במשחק עונה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו אפילו לא חושבים לרגע שמשהו גמור. נשמח כי מגיע לנו ונגיע מוכנים כבר ביום רביעי". "עשינו צעד משמעותי אבל אנחנו אפילו לא במחצית הדרך", המשיך מאיר את אותו הקו.

בכר צפוי לעשות כמה שינויים במשחק מול הפועל חיפה בדרבי בשל העומסים ובשל כך שארבעה ימים לאחר משחק הגביע חיפה תשחק שוב, הפעם נגד נס ציונה בליגה. למרות השינויים שיעשו, בחיפה מעריכים שהמאמן לא יעשה מהפכה של ממש ומי שבתמונת ההרכב הם נטע לביא, ניקיטה רוקאביציה ומאוויס צ'יבוטה.

בקבוצה החמיאו לדולב חזיזה ורמי גרשון שנכנסו כמחליפים והפגינו יכולת טובה ומעודדים מכך שחזיזה חוזר לעניינים. אגב, הקשר כעס פעמיים תוך כדי המשחק, פעם ראשונה על פרנזי פיירו ובפעם השנייה על מאוויס ציבוטה לאחר שלא מסרו לו למרות שהיה במצב קורץ. "חזיזה מאוד רעב", אמר גורם בקבוצה, "הוא רוצה להצליח ולחזור לעצמו, מהר מאוד נראה את חזיזה האמיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שוער מכבי חיפה רועי משפתי. מאור אלקסלסי
הוקפץ להרכב בשל הנסיבות ומציג יכולת טובה. הבונוס היה הצלת הפנדל. רועי משפתי/מאור אלקסלסי

בקיץ 2021 החתימה חיפה את איתמר ישראלי כשוער המשנה של ג'וש כהן. הירוקים, שרצו להציב תחרות לכהן לאור העזיבה של עומרי גלזר, החתימו את ישראלי אך כבר במחנה האימונים החליט בכר שהוא אינו מרוצה. המאמן ובעיקר מאמן השוערים גיא וויזינגר רצו שני שוערים ברמה גבוהה, גם על מנת ליצור תחרות אמיתית שתגרום לשני השוערים להרים את רמתם וגם כדי למנוע מצב של בור עמוק מדי במקרה של פציעה של השוער הבכיר.

בכר את וויזינגר, שדגלו באותה שיטה גם בהפועל באר שבע, החליטו לעשות מעשה לא שגרתי ואחרי כחודשיים בלבד הצליחו בעסקה שלא הייתה פשוטה כלל - להחתים את רועי משפתי שדחק את ישראלי לקצה הספסל, או נכון יותר ליציע. מאז עברו הרבה מים בנהר, ישראלי משמש כשוערה הראשון של בית"ר ירושלים בעוד משפתי שימש בעונה שעברה כשוער השני של כהן אך רשם קמפיין מוצלח מאוד בגביע המדינה כשעמד בכל המשחקים עד הגמר ונעדר ממנו בשל פציעה.

כעת, לאחר חזרת הליגה מפגרת המונדיאל, משפתי נזרק אל המים העמוקים לאור פציעתו של כהן כשברקע הדיבורים על מחשבות של ראשי המועדון והצוות המקצועי לצרף שוער נוסף. אם בחיפה היו נחושים לצרף שוער בכיר נוסף בתחילה, הרי שכעת הירוקים רוצים להמתין כדי לראות בשבועיים הקרובים את מצבו של כהן ואם יראו שהוא לפני חזרה לא יובא שוער אך אם יראו שהדבר נמשך יובא שוער יהודי לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully