וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר(י) למשחקי עונה: האיש המרכזי של מכבי חיפה, על ומחוץ למגרש

1.1.2023 / 15:18

אוהב יריבות גדולות, פורח במשחקים מרכזיים, מנהיג על כר הדשא וסוחב את העגלה גם בחדר ההלבשה ומול ראשי המועדון. צ'ארון שרי עומד להתמנות לקפטן הקבוע של מכבי חיפה ולפני כן הוא מקווה לכבוש ולנצח (שוב) את הפועל באר שבע

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

ביום חמישי התיישב צ'ארון שרי בחדר מסיבות העיתונאים של מכבי חיפה בכפר גלים וכשנשאל כמה הוא אוהב את משחקי העונה, השיב: "אני לא יודע אם נולדתי לזה, אבל אני אוהב משחקים גדולים עם קצת יותר לחץ. במשחקים כאלה אני משחק קצת יותר טוב".

שרי לא סתם נשאל על משחקי עונה וגם לא הגיב סתם כפי שהגיב. הקשר ההולנדי-סורינאמי, שרבים במועדון כבר מכתירים אותו כזר הגדול ביותר ששיחק במועדון (או לפחות אחד משלושת הגדולים) מצליח להרים את הרמה אפילו יותר כשהוא פוגש קבוצות גדולות מולו. באירופה הוא היה אחד מהגורמים לעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות ושם כבש שני שערים ובישל אחד נוסף, ובליגה הוא כבר מזמן השחקן של הירוקים במאני טיים.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מול גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
5 שערים נגד מכבי והפועל ת"א, 4 שערים מול ב"ש ובית"ר. שרי/אריאל שלום

נחשב בחדר ההלבשה הירוק לאחד משלושת המנהיגים הבולטים. אם לא יקרה משהו דרמטי, בשבועות הקרובים הוא גם צפוי להתמנות לקפטן הקבוע, אחרי שנטע לביא ישלים את המעבר ליפן. וזה לא מקרי כי כמו על המגרש, גם מחוצה לו שרי הוא איש למשימות מיוחדות.

כשהשחקנים הרגישו שהם ראויים למענקים גבוהים יותר בעקבות ההישגים באירופה, ההולנדי ניגש ביחד עם לביא להנהלה והעניין נפתר בתוך פחות מחצי שעה. גם במשחקים, כשנדמה שלקבוצה לא הולך, שרי הוא הראשון שמנסה להרים את חבריו לקבוצה. "צ'ארון מנהיג מלידה", קובע אחד מחבריו לקבוצה, "הוא תמיד שחקן משמעותי ביותר עבורנו, אבל במשחקים גדולים הוא מרים אפילו את הרמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי, מול אדריאן ראביו, שחקן יובנטוס. Emilio Andreoli, GettyImages
"מנהיג מלידה". שרי מול יובנטוס/GettyImages, Emilio Andreoli

גם השורה הסטטיסטית מוכיחה ששרי אוהב משחקים גדולים ומחכה להם. ההולנדי כבש מול ויטסה ארנהם הכי הרבה שערים בקריירה שלו (7) אך מעבר אליה מכבי תל אביב, היריבה הכי גדולה של הירוקים, היא הקבוצה שסבלה הכי הרבה מנחת רגלו או ראשו וספגה 5 שערים. גם הפועל תל אביב ספגה משרי 5 שערים והבאות בתור הן הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים עם 4 כל אחת. כשיש קהל והיריבה היא ממועדון גדול (גם אם לא קבוצה גדולה כרגע), הקשר פורח.

גם הערב נגד הפועל באר שבע (ראשון, 20:30) שרי ינסה להוביל את הירוקים לניצחון במשחק גדול, כשניצחון יגדיל את הפער בפסגה ל-6 נקודות. "שרי הוא כוח רציני", הודה אחד מחבריו לקבוצה, "כל הקבוצה צריכה להתעלות, אבל שרי באמת במשחקים האלה הוא אקס פקטור משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully