וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפטן אומר שלום: נטע לביא עבר לגמבה אוסקה

27.1.2023 / 0:40

מכבי חיפה נפרדה רשמית מהקשר הנהדר, שאמור להרוויח כמיליון יורו לעונה. ימריא בקרוב ליפן ויתחיל להתאמן תחת עוזר מאמן מכבי תל אביב לשעבר דני פויאטוס, שסיים אשתקד במקום ה-15 בטבלה

תקציר שמינית גמר הגביע: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:5/ספורט1

אחרי שנענה לבקשת מכבי חיפה ונשאר עד למשחק מול מכבי תל אביב, הקפטן אומר שלום. נטע לביא עבר הלילה (חמישי) רשמית לגמבה אוסקה היפנית, שם הוא אמור להרוויח כמיליון יורו לעונה, לאחר שהיה מחוזר גם ב-MLS ובקרב הכוכב האדום בלגרד.

אחרי שמעברו לצסק"א מוסקבה ירד מהפרק בעבר, הבטיחו במכבי חיפה לקפטן כי אם תגיע הצעה גבוהה נוספת, לא יעמדו בדרכו - וקיימו. מאמן קבוצתו החדשה הוא דני פויאטוס, שמכיר את לביא מהתקופה בה שימש כעוזר מאמן במכבי תל אביב.

האימונים של הקבוצה היפנית לקראת העונה החדשה כבר החלו, אך כאמור לבקשת חיפה לביא יצטרף אליהם רק בימים הקרובים. את העונה שעברה סיימה הקבוצה במקום ה-15 ביפן, מרחק נקודה בלבד מהקו האדום.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
יוצא להרפתקה חדשה. לביא/מאור אלקסלסי

לביא (26), בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2015, ולאט לאט החל לתפוס את מקומו בהרכב. בתחילת 2019 שימש לראשונה כקפטן, וסייע למועדון לזכות בשתי אליפויות רצופות. בנבחרת ישראל רשם עד כה 12 הופעות רשמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully