וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר יהודי-אמריקאי ייבחן בהפועל תל אביב. דראפיץ' מגן על קונטה

29.12.2022 / 18:22

טיילור דאבילה ינסה להרשים. לקראת מכבי נתניה, דראפיץ' התייחס למצבי הרוח של שחקן ההגנה המושמץ, איינבינדר אופטימי

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

הפועל תל אביב תבחן את הקשר היהודי-אמריקאי טיילור דאבילה, ששיחק רוב הקריירה בקבוצת המילואים של לוס אנג'לס גלאקסי. דאבילה בן ה-22 מגיע בהמלצתו של דקל קינן. בעונה האחרונה שיחק 32 משחקי ליגה בהם כבש שלושה שערים.

בתוך כך, הקבוצה מתכוננת למשחק מול מכבי נתניה (שבת, 17:30, ספורט4), בידיעה ששלוש נקודות מול הקהל הביתי בבלומפילד יעניקו לה דחיפה חשובה וישפרו משעותית את מקומה בטבלה, כשמנגד הפסד נוסף יוסיף עוד לחץ על הכתפיים של סלובודאן דראפיץ'. היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים.

דראפיץ' נשאל בפתיחת דבריו על אנטואן קונטה, שנראה מתוסכל במשחק הקודם בסכנין:
"יש הרבה סיפורים סביב קונטה, אין ספק שהוא בחור נדיר ושחקן טוב, לפעמים שפת הגוף שלו מאוד מטעה. הוא מאוד רוצה. רוב המשחקים הוא היה טוב, לפעמים יש משחק פחות טוב. הוא מתנהג כמו שצריך, מתאמן כמו שצריך, ואני מקווה שייתן את מה שאנחנו מבקשים ממנו".

סלובודן דראפיץ מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
כש-3 נקודות מפרידות בין המקום ה-6 ל-13, כל ניצחון הוא קריטי. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

על ההבדל בין הוותיקים לצעירים:

"אין ספק שהוותיקים הם אלה שנותנים את הטון. אבל גם שחקנים צעירים נותנים את הפייט, וטוב שהם שם. אין ספק שהוותיקים מביאים ניסיון ומכירים את הליגה, והם המפתח של הקבוצה. אין קבוצה בישראל שמשתפת כל כך הרבה צעירים כמו הפועל תל אביב, אבל הצעירים לא יכולים להביא אותנו למקום שבו אנחנו צריכים ורוצים להיות, אלא ותיקים וזרים. זו צריכה להיות הדרך: כל צעיר שיכול להתברג להרכב זה דבר טוב מאוד".

על הרכש:

"כשאנחנו מסתכלים על קבוצות צמרת, הזרים עושים את ההבדל. אבל גם הוותיקים שמכירים את הליגה הם דבר חשוב בבניית הסגל. לא מאמין שנוכל להביא שחקן ותיק טוב בתקופה הזאת, ולכן אנחנו מתמקדים בזרים. אנחנו מחכים לאופציות מקבוצות אחרות. לא נביא הרבה שחקנים. מקווים להביא 4-3 ולפגוע בהם בינגו, מאשר להביא 8 שרובם יישבו ביציע. היו לי קבוצות שפגענו בינואר, וזה שינה את העונה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר. קובי אליהו
רוצה לקחת אחריות. איינבינדר/קובי אליהו

דן איינבינדר נשאל גם הוא על סוגיית הצעירים-ותיקים:

"לא צריך לדבר על סוג של שחקנים, אנחנו קבוצה אחת, לא צריך לעשות הפרדה ולדבר על גילאים או ותק, כולנו עושים את המיטב. שמח שהצלחנו לחזור מפיגור בסכנין. לקחנו נקודה במשחק חוץ קשה. יהיה קשה גם במשחק הבא".

למה לא דיבר בתחילת העונה:

"בתחילת העונה היו מסיבות כלשהן ודברים שגרמו לי להחליט לא לדבר, אבל עכשיו זה שלב שבו החלטתי לקחת יותר אחריות ויותר לדבר, ואני מקווה לדבר אחרי ניצחונות. התגעגענו מאוד לקהל, ונקווה שבבית הוא ייתן לצעירים את הביטחון שהם זקוקים לו".

על מצב הרוח בקבוצה:

"בשני המשחקים הצלחנו לחזור מפיגור ונמנענו מהפסד, וזה חשוב עבורנו. עם האמונה הזאת נגיע למשחק מול נתניה, בידיעה שניצחון יעלה אותנו גבוה בטבלה. כל עונה היא עונה חדשה, והיו הרבה שינויים בסגל, לוקח זמן, עם צעירים וזרים, לא כולם מצליחים להשתלב. היו גם חילופי מאמנים עם דרישות חדשות. אבל אני חושב שיש שיפור מסוים, שעוד לא מתבטא בתוצאות. אנחנו יכולים להוציא יותר, ובעיקר רוצים להוציא יותר, יש בנו תשוקה ורצון לספק את הקהל הרחב שעומד מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully