וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "עד היום אמרתי משחק ההגנה, הפעם אלו טעויות אישיות"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 15:44

המאמן דחה את אסיפת הווידאו אך הזהיר את שחקניו: "אם אני לא רואה שיפור יש כאן בעיה גדולה". דגני עשוי לחזור לעמדת הבלם, גם אבישי כהן ולי און מזרחי עשויים לקבל את חולצת ההרכב (שבת, 15:00, ספורט4)

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, דחה למחר את אסיפת הווידאו על המשחק בבאר שבע ולקראת המשחק נגד נס ציונה (שבת, 15:00, ספורט4), היות והוא רוצה לחדד את הדברים סמוך למשחק. יחד עם זאת, אבוקסיס אמר לשחקנים בצורה מאוד נחרצת וברורה עם אזהרה להמשך: "אני מאוד מאוכזב ממשחק ההגנה, אם עד היום אמרתי משחק ההגנה של כל הקבוצה, הפעם אלה טעויות אישיות בהגנה שחוזרות על עצמן. אנחנו עובדים על דברים, עושים וידאו, מתקנים ומנתחים ואם אני לא רואה שיפור יש כאן בעיה גדולה".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. אריאל שלום
סיבות לדאגה. אסוקסיס/אריאל שלום

לפני כן דיבר אבוקסיס במסיבת עיתונאים והתייחס לשעת המשחק עם נס ציונה (15:00): "זו שעה מוקדמת, אבל באירופה משחקים אפילו יותר מוקדם. אין לנו תירוץ, פשוט צריך לבוא מוכנים, השחקנים יצטרכו להכין עצמם מבחינה גופנית ותזונה. אני מקווה שנהיה מוכנים כי אין לנו ברירה אחרי ההפסד האחרון, נצטרך לחזור למסלול הניצחונות. לנס ציונה שחקנים טובים. זה לא סתם שהם גם מנצחים וגם עושים תוצאות טובות בחוץ, יש להם הרבה איכות בחלק הקדמי".

בנוגע לינואר אמר המאמן: "זה ברור שמשחק ההגנה שלנו גורם לי להרבה מחשבות על החלפת שחקנים, לצערי זה הכדורגל, כששחקנים לא מספקים את הסחורה אז צריך לעשות שינויים. אני חושב על כמה עמדות שבהן צריך לשנות, כי ברגע ששחקנים לא משתפרים צריך לשנות. אנחנו כל הזמן בודקים עם קבוצות אם הן משחררות שחקנים ואם נצליח לעשות את זה נשמח".

בנוגע להרכב הצפוי בשבת, אבוקסיס בודק מספר אופציות, כאשר נבחנת האפשרות שאוראל דגני יחזור לעמדת הבלם, אבישי כהן לעמדת המגן הימני ולי און מזרחי כמגן שמאלי במקומו של מקס גרצ'קין המורחק, אך ההחלטות יתקבלו רק לאחר האימון המסכם מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully