וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "קשה לשחק כל הזמן בחיסרון מספרי. לדעתי זה צירוף מקרים"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 12:41

מאמן הפועל חיפה דיבר לקראת המשחק בסכנין בשבת והתייחס לרצף ההרחקות: "לא חושב שאנחנו אגרסיביים מדי, להיפך". על ההגנה: "מאז שאני בקבוצה כמות הספיגות ירדה משמעותית"

תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול בני סכנין בשבת (18:00), משחק שממנו ייעדרו חאתם עבד אלחמיד הפצוע ואליאל פרץ שהורחק. קונסטנטינוס סוטריו יפתח לצידו של לואי טהא במרכז ההגנה.

המאמן רוני לוי דיבר לקראת המשחק ואמר: "לגבי המשחק האחרון (0:0 נגד ריינה) זו אכזבה מהתוצאה, אבל לאור ההתפתחויות וההרחקה השחקנים נתנו את מה שיכלו וגם מעט המצבים שהיו, היו בצד שלנו. אנחנו יודעים שסכנין זה סיפור אחר לגמרי. הם מאוד מסוכנים בבית שלהם, נגיע בשיא הרצינות ונעשה הכל כדי לנצח".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
משחק לא פשוט בסכנין. רוני לוי/מאור אלקסלסי

על מוחמד קמארה: "אני מסכים שהוא נכנס מצוין כחלוץ מול הפועל תל אביב וגם נגד מכבי חיפה ובעמדה הזו הוא היה טוב מאוד. אנחנו מדברים על שחקן מוכשר, אבל חדש בארץ ובמועדון ולוקח זמן להיכנס לקצב".

על ההרחקות במשחקים האחרונים: "קשה לשחק בחיסרון מספרי כל כך הרבה פעמים. אנחנו כל הזמן מזהירים מעבירות מיותרות. לדעתי זה יותר צירוף מקרים חוסר מזל כי אני לא רואה שהקבוצה אגרסיבית מדי, להיפך אני רוצה שיהיו יותר אגרסיביים".

"בליגה מאז שאני בקבוצה כמות הספיגות ירדה משמעותית. מתייחסים לגבי הטוטו, אבל בליגה אנחנו עומדים טקטית טוב וצריך להגיד מילה טובה לשחקנים על מחוייבות קבוצתית. התחברו לנו הרבה דברים טובים כי לשחק פחות שחקן כמעט 9 דקות זה לא פשוט. גילינו מנטליות ואופי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully