וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את הפועל חולון: אריק גרין חתם בבודוצ'נוסט

29.12.2022 / 0:40

הגארד האמריקאי הודיע לאלופה על פרידה, עם סיום חוזהו הזמני, ומצטרף ליריבתה של הפועל תל אביב ביורוקאפ. סי.ג'יי האריס חזר לאימונים, ועשוי לערוך בכורה מחודשת כבר ביום ראשון מול הפועל באר שבע

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12/ספורט1

אריק גרין היה אחראי הערב (רביעי) באופן ישיר לניצחונה של הפועל חולון ברוממה, 81:83 על הפועל חיפה, כשקלע את שמונה הנקודות האחרונות של קבוצתו במשחק - כולל שתי שלשות קלאץ'. אלא שבאופן לא מפתיע, זו הייתה מתנת הפרידה שלו מאלופת המדינה.

הגארד האמריקאי סיים את דרכו במועדון, וחתם עד לסיום העונה בבודוצ'נוסט. חוזהו הזמני הסתיים, והוא הפך שחקן חופשי והודיע לסגולים על החלטתו, אחרי לא מעט שיחות שהיו בין הצדדים בנוגע לאפשרות שיישאר.

ביום רביעי תפתח חולון את סדרת הפלייאין מול איגוקאה על הכרטיס לטופ 16 בליגת האלופות. סי.ג'יי האריס, שפציעתו היא זו שאיפשרה את הגעתו של גרין מלכתחילה, חזר השבוע לאימונים במסגרת קבוצתית - ועשוי להתלבש ולחזור לפעילות כבר במשחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל באר שבע.

אריק גרין, שחקן הפועל חולון. דני מרון
ייפגשו שוב ביורוקאפ. אריק גרין מול אונואקו והפועל תל אביב/דני מרון

גרין נפרד מישראל עם ממוצעים מרשימים של 18.2 נקודות (48.6 אחוזים לשלוש) בליגת האלופות ו-21.6 נקודות בליגת העל, שמציבות אותו במקום השני בטבלת מלך הסלים.

עם זאת, הפרק הישראלי בעונה הזו לא נחתם לחלוטין מבחינתו: הוא יפגוש את הפועל תל אביב בסיבוב השני של היורוקאפ. אלופת מונטנגרו בונה על האמריקאי שישתף פעולה עם הסנטר אלפא קאבה ומקווה שיוסיף לה ממד של קליעה וניסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully