וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נערכת לשבוע מאתגר: "צריך להפסיק עם הטעויות הטפשיות"

28.12.2022 / 16:22

שועה וגרצ'קין החולים נעדרו מהאימון ובקבוצה חוששים לקראת נס ציונה (שבת, 15:00, ספורט4): "הם לא פראיירים". אין אופטימיות בנוגע לחזרת מחיאס, יחודשו המגעים עם גרטמונאס?

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

ירדן שועה ומקס גרצ'קין החולים נעדרו היום (רביעי) מאימון בית"ר ירושלים, בעוד יון ניקולאסקו החלים משפעת וחזר לאימונים לקראת השבוע הקשה שמצפה לקבוצה עם שלושה משחקים- סקציה נס ציונה, עירוני טבריה בשמינית גמר הגביע ודרבי ירושלמי.

המאמן יוסי אבוקסיס לא ערך עדיין אסיפה על ההפסד 3:2 להפועל באר שבע בטרנר בשבת האחרונה, וימתין שכל הסגל יחזור. בבית"ר חוששים מהמשחק עם נס ציונה (שבת, 15:00, ספורט4) ואומרים: "מבחינת כולם נס ציונה זאת קבוצה שצריך לנצח, אבל הם לא פראיירים. יהיה משחק קשה ונצטרך להפסיק לעשות טעויות טיפשיות שעולות בגולים". יש לציין כי גרצ'קין, שכאמור לא התאמן בגלל מחלתו, ייעדר מהמשחק נגד נס ציונה עקב הכרטיס האדום שספג בבאר שבע.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים חוגג. דני מרון
יתאושש בזמן? שועה/דני מרון

בנוגע לחיזוק בינואר, בבית"ר קודם ימתינו לג'וסואה מחיאס עד לתחילת השבוע הבא, אך בשלב זה אי אפשר לומר שיש אופטימיות לגבי חזרתו. הקבוצה עשויה לחדש את המגעים עם השוער הליטאי אדווינאס גרטמונאס, איתו הייתה במגעים לפני מספר שבועות אך לא הגיעה להבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully