וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שמותר ללביא מותר גם לאיביץ': הטור של דני דבורין

27.12.2022 / 13:38

דבורין בעקבות האפשרות ששתי דמויות המפתח יעזבו את מכבי חיפה ומכבי ת"א בדרכם ליפן ולרוסיה • הטור של דני דבורין

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

האמת היא שאין הבדל בין רצונו של הכדורגלן נטע לביא לשחק בגמבה אוסקה שביפן, לבין מה שמסתמן כמעבר של ולדימיר איביץ' לאימון קרסנודאר הרוסית. לכל אחד מהם האפשרות לשיפור משמעותי במשכורת. היום אין עומדים בדרכו של מישהו החפץ להחליף את מקום עבודתו. הכלל הוא שאף אחד לא מחזיקים בכוח.

שניהם, איביץ' ולביא, אם אכן יעזבו את קבוצות מכבי תל אביב ומכבי חיפה, מהווים עוד הוכחה לכך שהספורט אינו שונה משום מקום עבודה אחר. המעברים מקבוצה לקבוצה, ממדינה למדינה, הם דינמיים ובלתי פוסקים, כולל בעיצומה של עונת הכדורגל.

לא פשוט כאשר שחקן משמעותי, הקפטן נטע לביא, כבר חושב ביפנית. אבל מכבי חיפה חזקה מכל שחקן והיא תמשיך להתקיים גם בלעדיו, ואולי אף תשוב ותזכה העונה באליפות הליגה. הדברים נכונים גם לגביו של המאמן ולדימיר איביץ' ומכבי תל אביב.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
כבר חושב ביפנית. נטע לביא/מאור אלקסלסי

בדיוק כפי שזכותה של כל קבוצה לפטר מאמן, זכותו של כל מאמן להשתחרר ממנה. עם זאת, לדעתי קצת מוזר כשעושים זאת תוך כדי מאבק על הכתר ועם סיכוי לא רע לזכות בו. אגב, איביץ' לא הכחיש את הידיעה על האפשרות שיעזוב בקרוב את תל אביב. מבחינתו כל עוד הוא מאמן את הקבוצה - עסקים כרגיל.

כמדי שנה בשנה מקבל השוק העולמי של השחקנים תנופה משמעותית בחודש ינואר, שבו נפתח חלון העברות. לכן המציאות היא כזו, שמה שמותר לנטע לביא השחקן, מותר גם לוולדימיר איביץ' המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully