וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בבית"ר על שחקני ההגנה: "סופגים כמו ילדים". כעס על שמואלביץ'

25.12.2022 / 6:45

בקבוצה מתוסכלים מה"אדישות" בחלק האחורי: "הכדורים עברו לנו ליד הרגליים". אספרייה על הדריכה של ויטור: "הגיע לו אדום. זאת החלטה שמשנה משחק". ההחלטה לגבי צירוף שוער מתעכבת

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 2:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד 3:2 להפועל באר שבע אמש (שבת) באצטדיון טרנר, במשחק בו הקבוצה כבר חזרה מפיגור של 2:0 ל-2:2 והייתה קרובה לשער השלישי. במועדון באו בביקורת למשחק ההגנה ואמרו: "אלה גולים של ילדים, לא של בוגרים. עוד בלם, קשר או חלוץ - זה לא משנה. אם אנשים כאן לא יהיו מרוכזים, נמשיך לקבל גולים כאלה. כדורים עוברים ליד הרגליים של שחקנים ובמקום להתנפל על השחקן היריב, הם אדישים".

עיקר הביקורת הופנתה לאורי דהן בשער השני ולעמית כהן בשער השלישי, אבל איך שלא מסתכלים על זה, בית"ר סופגת כבר 32 שערים ב-15 משחקים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, ונראה שחיזוק הוא בגדר חובה. אבוקסיס מרוצה מההשתלבות של אוראל דגני בקישור שנותנת לו איזון מסוים, אך מנגד הוא חסר אותו בהגנה. זה, לצד הפנצ'ר שסידר לו ג'וסואה מחיאס, לא משאירים הרבה ברירות והקבוצה תצטרך להחתים שחקני הגנה וקישור. בלי זה, אבוקסיס יתקשה למצוא פתרונות ולהפחית את מספר הספיגות.

איליי מדמון, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ההגנה שוב קרסה. שחקני בית"ר מאוכזבים/דני מרון

בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לעמדת השוער. במועדון העריכו אתמול כי בינואר יצורפו שני שחקנים, וייתכן שיסתפקו בבלם וקשר, ויוותרו על שוער. למרות זאת, זה עדיין נראה נזיל, מה גם שבמועדון עדיין לא יודעים אם יצליחו להשתחרר משחקנים כמו אדוארדו גררו, שי אייזן וחגי גולדנברג ולחסוך את שכרם.

כך או כך, אבוקסיס רוצה להתחיל בלשפר את הקיים. "עוד לא ראיתי את ההילוך החוזר, אבל נראה לי שהיו שם מספיק שחקנים שפשוט לא יצאו למיכה והלכו אחורה", ניתח המאמן את השער השלישי שהוביל להפסד. "בכלל, ההתקפה הזאת של באר שבע הייתה בהמשך להתקפה שלנו וליציאה שלנו קדימה. אי אפשר להגיד לשחקנים ב-2:2 לחזור אחורה, שיחקנו טוב והמומנטום היה שלנו, תומא הבקיע ואי אפשר להגיד לשחקן לא להמשיך להצטרף להתקפה באנרגיות האלה ולנסות לשים את השלישי. בסוף משחקים כדורגל כדי לנצח, פשוט לא הפרענו לדור מיכה בבעיטה, זאת הטעות שלנו".

אבוקסיס הוסיף: "אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם ובחזרה שלהם מ-2:0 באצטדיון הזה, זה לא פשוט. בסיבוב הראשון ה-0:2 הפך ל-0:5, אבל עדיין אני רוצה שזה יסתיים עם נקודות. בניגוד לסיבוב הראשון, אנחנו שווים יותר ונמצא את הפתרונות כדי להביא את הנקודות".

בנוגע לחלון ההעברות שבפתח אמר אבוקסיס: "אם בינואר נצליח לעשות מהלכים שיקדמו אותנו במרכז ההגנה, אולי במרכז השדה, אפשר יהיה לכוון יותר גבוה, אבל זה לא פשוט למצוא את השחקנים המתאימים. לגבי מחיאס, אנחנו בודקים מבחינה חוזית מה עושים איתו, אך אם המצב לא משתנה אז נחפש בלם. לא נישאר ללא בלם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מחפש פתרונות. אבוקסיס/דני מרון

בבית"ר כעסו על השופט איתן שמואלביץ' שלטענתם חילק צהובים בצורה חד צדדית בחצי הראשון, לא שרק לעבירה פאול לזכות מקס גרצ'קין סמוך לרחבה ומנגד מיהר לשלוף לעברו צהוב שני ואדום. דנילו אספרייה אמר בסיום על העבירה של ויטור בדרך לפנדל: "הדריכה הזאת היא אדום, זאת החלטה שמשנה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully