וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הנישואים ששיגעה את אמריקה: איך החנון מתחתן עם המעודדת?

24.12.2022 / 23:29

אוהד פילדלפיה הציע נישואים לרקדנית של הקבוצה בשידור חי, ונקטל על ידי הצופים שלא הבינו מה הרקדנית עושה עם החנון. אחרי שחשף את עצמו, הכל נהיה ברור יותר

אוהד פילדלפיה סיקסרס מציע נישואים למעודדת של הקבוצה בשידור חי, ונקטל על ידי המגיבים/טוויטר

עונת החגים בארה"ב מלאה ברגעי טראש דביקים ולא מעט שמאלץ, ומי כמו האמריקאים אוהבים את ההכנות לחג המולד כדי לייצר דרמות אנושיות וסצינות רומנטיות מאולצות, וכך בסוף השבוע במהלך משחק NBA בפילדלפיה בין הסיקסרס המקומיים ללוס אנג'לס קליפרס באחת מהפסקות המשחק לצופים באולם ובבית ציפתה הפתעה: חבר של אחת הרקדניות הציע נישואים למעודדת לעיני כולם, והיא הסכימה. בשעה טובה.

זאת לא פעם ראשונה כמובן שהצעת נישואים נעשית בשידור חי ובמגרש ספורט - אבל הפעם האירוע סחט תגובות משעשעות ומרושעות מצד הצופים: רבים סברו שיש "חוסר איזון" בין בני הזוג בכל הנוגע לחזותם החיצונית, כי בעוד הצ'ירלידר נתפסה כחטובה ויפהפייה, בן זוגה נראה קצת פחות אטרקטיבי.

חלק מהתגובות היו נבזיות ("אין סיכוי שהבחורה הזאת מתחתנת עם החנון הזה, היא רק עשתה לו טובה כדי לא להביך אותו בשידור חי"), וחלק הומוריסטיות יותר ("סביר להניח שיש פה פרטים שאנחנו לא יודעים, הוא בטח תרם לה כליה או משהו", או "הפעם סנטה הגשים משאלה לא רק לילדים"), אבל בשורה התחתונה: אלפי מגיבים לא הצליחו להתעלם מהחזות החיצונית של הארוס הטרי.

אחרי כמה שעות שבהן הסרטון צבר כ-23 מיליון צפיות ושודר ב-ESPN, ואחרי שקרא את אלפי התגובות - הוא לא הצליח להתאפק, וחשף את עצמו. מדובר בכריס ג'ירארד, שכתב: "מגיבים יקרים - אני יודע שהיא לא בליגה שלי! אני פשוט שמח להיות כאן!". המאורסת הטרייה, הרקדנית ג'קי מורטה, כתבה: "זו הייתה הפתעה עצומה עבורי, תודה לכל מי שעזר לזה לקרות, אני לא מאמינה שאלה החיים האמיתיים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

לאחר שחשף את עצמו, הארוס הטרי דווקא זכה למחאות מרבים, שכתבו לו: "אתה המנצח האמיתי, האומץ וההומור שלך ממחישים למה היא בחרה בך, הביטחון שלך כובש" ועוד כהנה וכהנה פרגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully