וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: הפועל זבולון עם ניצחון דרמטי על אס"א תל אביב

22.12.2022 / 19:08

האלופה הפועל פלרם זבולון ניצחה בביתה את סגניתה אס"א תל אביב בתוצאה 13:14 לאחר משחק שהיה צמוד לאורך כל אורכו. גבעת חיים גברה על בית יצחק 8:11

כדורמים. איגוד הכדורמים,
סוער בבריכה. הפועל פלרם זבולון מול אס"א תל אביב/איגוד הכדורמים

האלופה הפועל פלרם זבולון ניצחה הערב (חמישי) בביתה את סגניתה אס"א תל אביב בתוצאה 13:14 לאחר משחק שהיה צמוד לאורך כל אורכו. אס"א פתחה טוב יותר את המשחק ובסיום הרבע הראשון הובילה 4:6. ברבע השני הצליחה זבולון לחזור למשחק, השוותה את התוצאה, ובמחצית לוח התוצאות הראה 8:8. גם הרבע השלישי המשיך במגמה צמודה כאשר כל קבוצה כובשת שלושה שערים. הרבע המכריע היה דרמטי עם שערים מצד לצד כאשר האלופה מצליחה כאמור לכבוש שער אחד יותר, לנצח את המשחק ולעלות למאזן של ארבעה ניצחונות אל מול הפסד בודד. את ההתקפה של הצפוניים הוביל הסרבי דושאן פנג'וטוביץ' עם חמישה שערים.

במשחק נוסף שנערך הערב בליגה, ניצחה הפועל גבעת חיים בביתה את הפועל בית יצחק 8:11 בדרבי של עמק חפר. גם המשחק הזה היה צמוד לכל האורך, כאשר במחצית לוח התוצאות הראה 5:5. בריחה של גבעת חיים ברבע האחרון הביאה לניצחון. את ההתקפה של המארחת הובילו תומר ארזי ותומר שמויזמן עם שלושה כיבושים כ"א, גבעת חיים משיגה את ניצחונה הראשון לעונה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully