וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה ובטובינסיקה ערכו לראשונה אימון מלא, עשויים לחזור בשני

22.12.2022 / 15:57

צמד שחקני מכבי חיפה, כמו גם לביא שיהיה בסגל למכבי נתניה, חוזרים בהדרגה לכשירות והחלטה סופית לגביהם תתקבל בשבוע הבא: "דולב קריטי עבורנו, כולם מחכים לחזרה שלו". 7,000 אוהדים רכשו כרטיסים למשחק החוץ

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

דולב חזיזה, דילן בטובינסיקה ונטע לביא ערכו לראשונה אימון מלא ביחד עם חבריהם ונראה שהם חוזרים בהדרגה לכשירות. בעוד לביא יהיה בכל מקרה בסגל למכבי נתניה (שני, 20:30) ואף עשוי לפתוח בהרכב, חזיזה ובטובינסיקה עשויים לחזור לסגל מכבי חיפה. ההחלטה סופית תתקבל בתחילת השבוע הבא וזאת כדי לא לסכנם אם יבינו שהם לא מוכנים במאת האחוזים.

חזיזה לא התאמן זמן רב מאוד באופן מלא עם הקבוצה ובחיפה היו מעודדים לראות אותו משלים את האימון. "דולב הוא שחקן קריטי עבורנו", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "כולם כבר מחכים לחזרה שלו". בחיפה רוצים מאוד להמשיך במומנטום ולנצח את נתניה אך לא מקלים ראש ביריבה. "נתניה תגיע פצועה וזה הכי מסוכן", אמרו בחיפה, "אנחנו מתמקדים בעצמנו ומגיעים רציינים לכל משחק".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יצבעו את נתניה בירוק. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

גם אצל הקהל הירוק ממשיך הטירוף סביב הקבוצה, כאשר בנתניה העבירו 7,000 כרטיסים לטובת אוהדי חיפה ואלו נגמרו כאשר מחצית מהאצטדיון לכל הפחות תתמלא באוהדים ירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully