וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס פוליאקוב, בלם נבחרת בלארוס, חתם לעונה וחצי בהפועל חיפה

22.12.2022 / 15:02

הבלם בן ה-31 הגיע מאסטנה הקזחית. שיחק בעבר גם בקייראט, באטה בוריסוב ובאפואל ניקוסיה וערך 52 הופעות בנבחרתו. שלושה זרים צפויים לקבל הודעה שהם לא בתכניות

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 3:3/ספורט1

הפועל חיפה, שרוצה לברוח מהתחתית הבוערת בליגת העל, כבר החלה בהכנות לקראת ינואר והודיעה היום (חמישי) על החתמתו של דניס פוליאקוב לעונה וחצי. פוליאקוב בן ה-31 הוא בלם נבחרת בלארוס, מיריבותיה של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024 שייצאו לדרך בקרוב, ויש לו 52 הופעות במדים הלאומיים ושער אחד.

פוליאקוב שיכול לשחק גם כקשר אחורי שיחק בשתי העונות האחרונות באסטנה וזכה איתה בשתי אליפויות קזחסטן. בעבר שיחק עם בקייראט הקזחית, אורל הרוסית, באטה בוריסוב במולדתו ובאפואל ניקוסיה מקפריסין.

שלושה מהזרים של חיפה - ניקיטה מוצפאן, קונסטנטיניוס סוטריו ודינו שטיגלץ - צפויים לקבל הודעה בקרוב שהם לא בתוכניות ובמועדון ינסו להגיע איתם להסדר על התרת החוזה.

קוואמי קווי, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
כשיר לריינה. קוואמי/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, קשר הקבוצה קוואמה קווי ערך היום אימון מלא כמו גם לואי טהא וייתכן שהשניים יהיו בסגל הקבוצה למשחק החשוב מול בני ריינה ביום שבת. במועדון החליטו להעניק כניסה חופשית לילדים עד גיל 13 שיגיעו עם חולצות אדומות.

מאמן הקבוצה רוני לוי דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "זה משחק משמעותי מאוד עבורנו. אנחנו משחקים בבית עם הקהל שלנו שאני מקווה שיבוא ויתמוך כי השחקנים והקבוצה צריכים אותם. זה משחק חשוב אבל הדרך ארוכה. יהיו עוד הרבה מאבקים אבל אם אנחנו רוצים לפתוח פער בתחתית ולהתקרב לפלייאוף העליון זה משחק קריטי".

לשאלה לאן הקבוצה מכוונת בשלב זה לאור התוצאות אמר: "גם השחקנים מספיק מנוסים ומבוגרים שמצד אחד צריך להיזהר ולא להיקלע למאבקי תחתית מסוכנים, ושמצד שני כדי לחשוב על פלייאוף עליון צריך לנצח שניים שלושה משחקים ולחשוב על זה".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מאמן הפועל חיפה רוני לוי. קובי אליהו
רוצה לברוח מהתחתית. רוני לוי/קובי אליהו

לוי נשאל על חנן ממן ואמר: "אני לא אוהב לדבר פרטני אבל אענה. שחקנים תלויים אחד בשני ואחד לבד לא יציל את הקבוצה. כל אחד צריך לתרום את חלקו. חנן שחקן מוכשר ואיכותי והוא עוד יתרום את מה שאנחנו מצפים ממנו. אני מעריך את חנן השחקן וכאדם וגם הוא מצפה מעצמו ליותר. הוא יכול לתת יותר וכמו שהוא מתאמן אני סומך עליו".

על כך שהקבוצה לא מצליחה לשמור על יתרון וסופגת בצרורות: "אנחנו מנסים למצוא פתרונות מה לא בסדר ואי אפשר להצביע על דבר אחד. יש כמה דברים שצריך לתקן. חלק זה משחק ההגנה, חלק זה לרצות ניצחון בכל מחיר ולדעת שלפעמים צריך לעשות הכל בגבול מה שמותר כדי לשמור על התוצאה ופה אנחנו טיפה נאיבים".

לוי דיבר גם על חלון ההעברות שמתקרב: "גם יואב חושב שהקבוצה צריכה להתחזק וגם אני חושב ככה. לא מהמקום שאין שחקנים טובים אלא מהמקום שלתת תחרות בסגל. שחקני כדורגל הם חבר'ה צעירים והם בני אדם ואחרי רצף ניצחונות יהיה בטחון יותר משוחררים ויותר רגועים. האנרגיה טובה. רמת האימונים טובה. אני כן רואה חוסר בטירוף כדי לנצח אבל גם את זה נכניס להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully