וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מוזר מה שקורה עם מחיאס. הדיבורים לא משפיעים על ישראלי"

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 19:28

מאמן בית"ר דיבר לקראת המפגש המסקרן מול באר שבע (שבת, 19:30, ספורט2): "זה שהמשחק בחוץ מול קבוצה איכותית לא אומר שנוותר". על החיפוש של שוער חדש: "איתמר ישראלי מקצוען ולא מאכזב בכלל"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 3:6/ספורט1

עם ציפיות גבוהות ורוח גבית בעקבות השישייה המרשימה מול מכבי נתניה, בית"ר ירושלים המתאוששת תתארח בשבת (19:30, ספורט1) אצל הפועל באר שבע ותקווה להשיג ניצחון שיבהיר כי פניה מועדות לכיוון החלק העליון של הטבלה ואולי גם ימתיק את המפלה הכואבת שספגה מול הקבוצה מבירת הנגב בסיבוב הראשון (5:0).

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
ימשיך את המומנטום גם במשחק הקשה בבאר שבע? אבוקסיס/קובי אליהו

המאמן יוסי אבוקסיס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "זה שהמשחק בחוץ ומול קבוצה איכותית, לא אומר שאנחנו מוותרים. אנחנו יודעים שאנחנו בהתקדמות. אנחנו צריכים למצוא איזון בין הגנה להתקפה, להיות יותר חזקים במשחק ההגנה ודיברתי על זה עם השחקנים. אנחנו עושים דברים יפים בהתקפה, וצריכים לאזן כי בלי זה לא נוכל להתקדם. כמובן שאנחנו רוצים לחזור עם נקודות ולא באים לוותר, למרות שזו קבוצה חזקה ואצטדיון מאוד קשה, אבל גם אנחנו בהתקדמות".

על ה-20 דקות הרעות בפתיחת המחצית השנייה מול נתניה: "השחקנים בחלק הקדמי פחות עזרו להגנה, ישבנו על זה וראינו ביחד. השחקנים הבינו שהייתה ירידה במחויבות בפתיחת המחצית השנייה ואסור שזה יקרה. להוביל 0:4 בבית עם הקהל, זה נדיר מה שקרה. אני מקווה שזה ילמד אותנו להיות יותר מחויבים הגנתית, בטח במשחק כמו בבאר שבע. אם היה אפשר לשחק רק התקפה ולא לספוג אז סבבה, אבל אין את זה בכדורגל. צריך שיהיה קשה להגיע לשער שלנו ושלא יהיה רך כמו שהיה. השקענו בזה מחשבה, דיברנו, ראינו את זה ועכשיו צריך לתקן".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
איתמר ישראלי, שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הדיבורים על שוער חדש לא משפיעים עליו". איתמר ישראלי/ברני ארדוב

על מחיאס שעדיין לא חזר: "זה פוגע לנו בהכנות, זה משנה לנו דברים אבל להתחיל עכשיו לבכות על מישהו שלא נמצא - לא בא לי. ההנהלה מתעסקת בזה ומטפלת בזה. זה מוזר ששחקן לא חוזר מעל חודש בגלל דרכון ואני מבין את השאלות, אבל אני רוצה להיות מרוכז בשחקנים שנמצאים ועושים עבודה טובה".

על חיזוק אפשרי בינואר: "בית"ר ירושלים זה מועדון שתמיד שואף להתקדם. אם נמצא שחקנים שיוכלו לשדרג אותנו, אם זה שחקנים שהיו פה כבר בעבר או לא, נביא אותם. לא נביא בכל מצב. כמובן שאנחנו צריכים להתחזק בכמה עמדות ואנחנו יודעים את זה. אני חושב שיש פה שחקנים, גם צעירים, שעשו התקדמות ומי שטוב בסופו של דבר ישחק. גם ברק אברמוב בשיחות שלי איתו יודע שאנחנו צריכים להתחזק בכמה עמדות. אנחנו יודעים שיש לנו בעיות ולא עוצמים עיניים, גם אם ננצח וגם אם נפסיד. אנחנו לא מסתנוורים מניצחון אחד ולא מורידים את הראש אחרי הפסד. ברק יודע שבית"ר זה מועדון גדול והוא מרגיש את האווירה והטירוף ושצריך להתקדם ולהתחזק".

האם הדיווחים בנוגע לצירוף שוער לא פוגעים באיתמר ישראלי: "אני רוצה להגיד שזה לא משפיע עליו, הוא משחק טוב ולא מאכזב אותי בכלל. במשחק האחרון הוא השאיר אותנו בתמונה, וגם בסכנין במצב של אחד על אחד הוא היה שם וזה גרם למהפך. אני לא מאוכזב ממנו, הוא מראה שהוא מקצוען ושזה לא משפיע עליו".

איך מתכוננים למשחק מול יריבה טובה כמו באר שבע: "עדי יונה לא נמצא בסגל כי הוא התגייס ולא התאמן כל השבוע. כל משחק אתה צריך להכין את עצמך לאיכויות של היריבה ממול. צריכים להיות יותר חזקים בהגנה, כי אסור שנהיה חשופים בבאר שבע עם הכלים שיש להם. מצד יש לנו את הכלים שלנו ושוב אני אומר שנצטרך למצוא את האיזון".

שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני מול שחקן עירוני קרית שמונה רועי קהת. לירון מולדובן
"צריכים לשפר את משחק ההגנה". דגני/לירון מולדובן

לצדו של אבוקסיס התייצב אוראל דגני, שאמר: "עבר המון זמן מהמשחק הראשון נגדם, אנחנו בתקופה טובה ורוצים להמשיך כך. פלייאוף עליון? אם חלילה נפסיד, תגידו פלייאוף תחתון. הכל צמוד ויש משחק חשוב, מקווים לשחק טוב ולנצח. אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק. הפער בין המקום ה-10 ל-5 ממש צמוד וניצחון לוקח אותך למעלה והפסד למטה".

על עמדת הקשר האחורי בה שיחק לאחרונה: "אני בחיים שלי שיחקתי גם קשר וגם בלם וגן מגן. אני נהנה וכיף לי, מרגיש טוב ומה שמאמן יצטרך אני אשחק. צריכים לשפר את משחק ההגנה שלנו באופן כללי, זה מתחיל מלמעלה ומגיע עד הבלמים והשוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully