וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לניר ברקוביץ' בק"ש: "המצב לא טוב, אך בשביל זה הגעתי"

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 16:11

אחרי שעזב במפתיע את נס ציונה, המאמן פגש את שחקניו החדשים: "הקבוצה רעבה וטובה". בקבוצה בונים על סגנון התקפי יותר, שחקן: "כולם צריכים להתגייס"

תקציר: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה 3:3/ספורט1

ניר ברקוביץ', מאמנה החדש של עירוני קרית שמונה, העביר היום (חמישי) את אימון הבכורה שלו בקבוצה הצפונית. ברקוביץ, שכזכור התפטר מסקציה נס ציונה כדי לחתום בקרית שמונה, פגש את השחקנים וצפוי לערוך איתם שיחה קצרה. בקרית שמונה הבהירו שאיזי שרצקי החתים את ברקוביץ' בעיקר בגלל סגנון המשחק ההתקפי והוא מאמין שהמאמן יגדיל משמעותית את האטרקטיביות של הקבוצה ויחלץ אותה מהמקום האחרון.

המאמן החדש אמר אחרי האימון: "הרגשה נפלאה להגיע לפה. לפני 20 שנה הייתי שחקן פה, כיף לחזור הפעם בתור מאמן. יש לנו מטרות, קודם כל להישאר בליגה. יש פה קבוצה רעבה, טובה וצעירה. אני באמת חושב שאפשר לעשות את זה עם עבודה קשה. כבר בשבת מחכה לנו משחק לא פשוט נגד הפועל ירושלים. נצטרך לבוא מוכנים, רעבים ומרוכזים בשביל לקחת את הנקודות".

"כשהגעתי ידעתי שהמצב של הקבוצה לא טוב, אבל בשביל זה הגעתי. זה לא אופטימלי להכין את השחקנים למשחק בזמן קצר, אבל עשינו אימון טוב וראיתי שיש דברים טובים בקבוצה. השחקנים רעבים וזה מה שחשוב, אם יהיה פה רעב גדול אז נצליח בגדול. אני קורא לקהל לבוא למשחקים כבר משבת, למרות שזו נסיעה ארוכה. תמיד יש בטדי אווירה טובה, נקווה לא לאכזב אתכם".

ניר ברקוביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
ברקוביץ' במועדון החדש/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי
אדריאן רוצ'ט ניר ברקוביץ' רביד גזל 
עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי,
ברקוביץ' והצוות שלו רביד גזל ואדריאן רוצ'ט/מאור אלקסלסי

שרצקי אגב הגיב על הביקורת הקשה על המהלך והבהיר לסביבתו כי רק לאחר שאייל ברקוביץ' הבהיר שניר חופשי ועוזב את נס ציונה, הוא הסכים למהלך וכן אף הבהיר למנכ"ל נס ציונה שיהיה מוכן לוותר על החתמת המאמן, אך זה לטענת אנשי קרית שמונה העביר מסר שברקוביץ' אכן משוחרר מהקבוצה.

"לא משנה כרגע כל נושא המאמן", אמר שחקן בקבוצה, "ברגע שמינו את ניר כולנו צריכים להתגייס ולעשות הכל כדי שהקבוצה תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully