וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים יקבלו החלטה סופית בנוגע לשוער בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 16:54

בצוות המקצועי היו רוצים לראות את אריאל הרוש מצטרף, אך המועדון כרגע מתקשה לעמוד בעלויות שלו. בקבוצה כבר לא בונים על ג'וסואה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

בבית"ר ירושלים יקבלו בשבוע הבא החלטה סופית בנוגע לעמדת השוער, כאשר כרגע האפשרויות שעל הפרק הן להישאר עם איתמר ישראלי עד לסיום העונה, להחתים את השוער הקמרוני שמתאמן עם הקבוצה סימון אומוסולה , או לפתוח במו"מ לצירוף אריאל הרוש, השוער הישראלי המועדף על ידי הצוות המקצועי, אך העלויות שלו בשלב זה גדולות על בית"ר.

מעבר לשוער, בבית"ר החלו להגביר את החיפושים אחר בלם זר, היות ובמועדון מרגישים כי גם אם ג'וסואה מחיאס יחזרו בקרוב הוא כבר לא יוכל לתרום לקבוצה עם כל מה שעובר בין הצדדים, והאכזבה מהתנהלות השחקן. רק לאחר שיצורף בלם, יוחלט במועדון על מצבת הבלמים ומי ישוחרר, כאשר בכל מקרה, חגי גולדנברג, שמשחק גם כמגן וגם כבלם, כבר קיבל הוראה לחפש קבוצה.

אריאל הרוש, שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחזור לעוד קדנציה בבית"ר? אריאל הרוש/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה, ביחד עם הנהלת המועדון, הגיעו לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, למפגש שהפך להיות קבוע בשנים האחרונות בחג החנוכה. הצהובים שחורים הגיעו למתחם, צבעו את בית החולים ועוררו התרגשות, שמחה ועצרו להצטלם כמובן גם עם המבקרים ולא רק החולים. מאוחר יותר הגיעו השחקנים אל מחלקת הילדים, שם פגשו את הילדים המאושפזים ובני המשפחה, חיזקו אותם, וחילקו להם מתנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופיר קריאף בית"ר ירושלים בבית החולים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים,
הביקור המסורתי בבית החולים. אופיר קריאף/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הקפטן אופיר קריאף אמר: "בכל שנה אנחנו מקווים לראות כאן פחות ופחות ילדים, אבל מי שכאן יקבל מאיתנו את כל האהבה והחיזוקים שהוא צריך. השחקנים, לאורך כל השנה נמצאים בבתי חולים גם במסגרת המועדון וגם מתרומתם האישית, אבל כשאנחנו עושים את זה ככה ביחד, זה מראה את העוצמות שלנו. זאת זכות ענקית שלנו לשמח פה את כולם ומקווים שייצאו מפה כמה שיותר מהר ויגיעו לעודד אותנו במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully