וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיכנס מהדלת הקדמית: הפועל חולון רוצה להשלים את העבודה באוסטנד

19.12.2022 / 16:24

ניצחון ביום שלישי (21:00) בבלגיה יבטיח לאלופה את המקום הראשון ואת הכרטיס לטופ 16 של ליגת האלופות. דלורייה יערוך בכורה, ניב משגב: "אנחנו חייבים להשאיר מאחור את התבוסה לגליל עליון"

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

הפועל חולון תתייצב מחר (שלישי, 21:00) למשחק הנעילה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, בידיעה ברורה מה עליה לעשות: ניצחון חוץ על פילו אוסטנד "ינעל" אותה במקום הראשון בבית ג' ויבטיח את מקומה בטופ 16.

אם הסגולים יפסידו, הם ייאלצו לפזול לתוצאת המשחק המקביל שייערך באותה שעה בין לגיה ורשה לגלאטסראיי. ניצחון בית פולני יותיר אותם בראשות הבית, בעוד ניצחון חוץ טורקי יוריד את האלופה הישראלית למקום השני וישלח אותה לסדרת פלייאין על הכרטיס לשלב הבא.

שחקן הפועל חולון ניב משגב. דני מרון
"רוצים להשאיר את מוצאי שבת מאחור". משגב/דני מרון

שחקן הפנים החדש ג'אווין דלורייה, שלא נרשם לליגת העל בשלב זה, יערוך את הופעת הבכורה שלו בחולון. בקבוצה יקוו שיוכלו לראות בתבוסה להפועל גליל עליון תקלה זמנית שנבעה מהמיקוד בשבוע הגורלי באירופה.

"אנחנו חייבים לשים את מה שקרה במוצאי שבת מאחור", אמר ניב משגב. "אנחנו מבינים כמה המשחק באוסטנד חשוב כדי לדלג על הפלייאין. אם נהיה מרוכזים ונבצע את הדברים שהמאמנים עבדו איתנו עליהם, נחזור עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully