וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עוכבה ליותר מ-4 שעות: "יצטרכו יותר כדי לשבור אותנו"

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 20:38

האדומים למחזור הנעילה של ליגת האלופות ביום שלישי (19:00) כשניצחון שווה מקום ראשון וכרטיס לטופ 16, ועברו בדיקות ארוכות בשדה התעופה באיסטנבול לפני המפגש עם דרושפאקה. דז'יקיץ': "אני בטוח שהטורקים לא ייכנסו לחישובים, ורק ינסו לנצח אותנו"

תקציר: הפועל תל אביב גברה 73:103 על שלונסק ורצולאב/ספורט1

הפועל ירושלים תסיים מחר (שלישי, 19:00) את הופעותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשתתארח אצל דרושפאקה. האדומים תלויים בעצמם, והכרטיס לטופ 16 מחכה להם - אם רק ישלימו את העבודה המוטלת עליהם.

* ניצחון באיסטנבול יבטיח לירושלים את המקום הראשון בבית ה'.

* אם תפסיד, היא תהיה תלויה במשחק המקביל שייערך באותה שעה בין באקן ברס ללודוויגסבורג. ניצחון ביתי של הדנים יותיר אותה בראשות הבית, אבל ניצחון חוץ גרמני יוריד אותה למקום השני - וישלח אותה לסדרת פלייאין על הכרטיס לשלב הבא (הטוב משלושה), כשיתרון הביתיות בידיה.

עם נחיתת הקבוצה באיסטנבול, נאלצו אנשי הקבוצה לעבור סדרה ארוכה של בדיקות ועוכבו למשך פרק זמן בלתי סביר של יותר מארבע שעות. כתוצאה מכך, נאלצה הקבוצה לוותר על אימון הערב. המנהל הספורטיבי יונתן אלון מסר: "אמנם מדובר בתרחיש לא מקובל ולא אידיאלי, אבל יצטרכו לעשות הרבה יותר מזה כדי לשבור אותנו. נעלה מחר למשחק במטרה אחת - לנצח".

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
המקום הראשון בהישג יד. ליוואי רנדולף/לירון מולדובן

לדרושפאקה, מצידה, אין על מה לשחק. היא כבר יודעת שבכל מקרה תסיים במקום השלישי בבית ומתחילה להתכונן לפלייאין. "אנחנו לא חושבים על המקום הראשון כהישג, אלא רק כדבר שיוריד מאיתנו שני משחקים", אמר דז'יקיץ' לפני ההמראה לטורקיה. "אם זה יקרה, זה יהיה נהדר. וגם אם לא, נהיה מוכנים לכל תרחיש. אני בטוח שדרושפאקה לא תיכנס לחישובים מתמטיים, אלא פשוט תנסה לנצח אותנו בבית שלה. זו קבוצה אגרסיבית ומנוסה מאוד, ואני צופה משחק קשה, עם הרבה לחץ על הכדור, פיזיות ומגע".

בירושלים עדיין לא הצליחו לאתר מחליף ישראלי לנועם דוברת הפצוע. "אחרי שנצרף שחקן, נצטרך לייצב מחדש את המשחק שלנו, ואני מאמין שנכונה לנו תקופה טובה", הוסיף המאמן הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully