וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי ומאיר יפתחו מול סכנין, בכר: "יש שיחות עם ההנהלה כל הזמן"

18.12.2022 / 16:15

גם סק אמור לעלות ב-11, התלבטות בין דוד וצ'יבוטה. המאמן התייחס לעתידו: "לא סובל כאן". היריבה בסגל חסר מאוד, רפואה צפוי לפתוח עם שלושה בלמים (שני, 20:30)

מחזור 14הסתיים19/12/2022
מכבי חיפה
  • דוד (34)
  • אצילי (85, פנדל)
  • רוקאביצה (87)
1:3
  • (90) מלמד
בני סכנין
תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה

על רקע החיסורים הרבים, נראה שברק בכר יקבל בחזרה להרכב את צ'ארון שרי. עבדולאי סק עשוי לפתוח אך לא התקבלה החלטה סופית בנוגע אליו. רז מאיר צפוי גם הוא לפתוח בהרכב על חשבון ינון אליהו, והתלבטות גדולה היא בחלק הקדמי בין דין דוד ומאוויס צ'יבוטה.

לקראת המשחק, ערכה האלופה מסיבת עיתונאים בהשתתפות בכר ומאיר. המאמן אישר שצ'ארון שרי ושון גולדברג חזרו לכשירות, ושהפצועים למעט דניאל סונדגרן ומחמוד ג'אבר נמצאים במגמת התאוששות ויחזרו בהקדם. "דולב עבר פציעה יותר מורכבת ממה שחשבו, הוא עבר פעם ניתוח של רצועה צולבת ולקחו לו גיד ויש לו קרע קטן שקצת הסתבך. אני מעריך שבשבוע הבא הוא יחזור, אבל לפעמים מעריכים דברים וזה דינמי ולא מדע מדוייק. אני מעריך שכבר במשחק הבא כולם יעמדו לרשותנו מלבד סונדגרן, פודגוראנו וג'אבר".

על עתידו במועדון: "זה לא הזמן להתעסק בזה. יש לי חוזה לעוד שנה, אני לא סובל פה, אני נהנה מכולם. אני לא רוצה לפרט, אני עם יחסים טובים עם ההנהלה ונמצא איתם בשיחות כל הזמן. כשיהיה מה להודיע, נודיע".

רז מאיר הוסיף: "אני מרגיש בכושר טוב, מתאושש ממחלה ורוצה להמשיך בכושר הטוב מלפני הפגרה. אנחנו אוהבים לשחק כדורגל התקפי, במיוחד בבית, אנחנו לא מסתכלים על החיסורים של היריבה אלא מרוכזים בעיקר בעצמנו. המטרה היא להבקיע שער מהיר, אבל נראה איך המשחק התפתח".

בעקבות ביקוש דל מאוד, היציע של אוהדי סכנין נפתח למכירה לטובת אוהדי מכבי חיפה, וכ-2000 כרטיסים הוקצו למכירה לטובת אוהדי האלופה.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סגל ארוך, וכאב ראש חיובי. בכר/מאור אלקסלסי

בני סכנין

מנגד, בבני סכנין סובלים מהרכב חסר אפילו יותר מהירוקים, ובפרט במרכז המגרש, שם ייעדרו מרואן קבהא הפצוע ובירם כיאל ואיאהב גנאים המורחקים. גם ניקולאו קרדוסו שסובל ממתיחה קלה בשריר האחורי ייעדר וכן מארון גנטוס וטאלב טואטחה. המאמן קובי רפואה צפוי להתחיל במערך של שלושה בלמים כאשר פביאן ספורקסלדה יפתח כבלם השלישי. "נכון שמכבי חיפה פייבוריטים גם בלי סגל חסר אבל הפעם יהיה קשה שבעתיים", אמר שחקן בקבוצה. "אבל אנחנו לא מוותרים על כלום. גם בסמי עופר אנחנו רוצים ויכולים לעמוד שווים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פביאן ספורקסלדה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
יעלה במרכז ההגנה. ספורקסלדה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה בכל תשעת מפגשי הליגה האחרונים, עם הפרש שערים מצטבר של 1:23 (כולל ה-0:3 הטכני בפלייאוף בעונה שעברה).

* הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה הייתה בפברואר 2018, כאשר שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בדוחא. בחיפה היא לא ניצחה מאז ה-0:1 של יובל אבידור באפריל 2017.

* מכבי חיפה מחזיקה במאזן ביתי מושלם עד כה - שישה ניצחונות בשישה משחקים. זה הרצף הכי טוב שלה בפתיחת עונה מאז 2009/10, אז ניצחה בכל תשעת משחקי הבית הראשונים (בקרית אליעזר).

* בני סכנין ללא ניצחון בששת המחזורים האחרונים ואת הרצף הזה ינסה לקטוע קובי רפואה, במשחק הבכורה שלו בליגה. המאמן החדש הפסיד למכבי חיפה 3:1 במשחקי הדירוג בגביע הטוטו ובעבר ניצח אותה בליגה רק פעם אחת - 0:2 עם מכבי פתח תקוה בחוץ בינואר 2017, שבוע אחרי שהדיח אותה מהגביע.

* ברק בכר אימן 25 פעמים מול בני סכנין בליגת העל והוא עדיין בלתי מנוצח: 18 ניצחונות ושבע תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: חיפה
קהל: 27152

תוצאות השבת:

הפועל תל אביב - הפועל חיפה 3:3
הפועל חדרה - הפועל ירושלים 0:0
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0
בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 3:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully