וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: טבעון הפתיעה את פלרם זבולון בגברים ויקנעם שמרה על מאזן מושלם בנשים

15.12.2022 / 22:15

ארבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת הליגות הבכירות לגברים ולנשים בכדורמים, כאשר במוקד קיבלנו 7:8 דרמטי של הפועל קרית טבעון על הפועל פלרם זבולון בליגת הגברים. אצל הנשים, האלופה הפועל יקנעם גברה בביתה 7:14 על הפועל עמק הירדן והיא שומרת על פסגת הטבלה

כדורמים. יחצ,
כדורמים/יחצ

ארבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת הליגות הבכירות לגברים ולנשים בכדורמים, כאשר במוקד קיבלנו 7:8 דרמטי של הפועל קרית טבעון על הפועל פלרם זבולון בליגת הגברים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כאשר במאזנן שלושה ניצחונות ללא הפסד, ובסיום הערב נותרה טבעון המושלמת היחידה בליגה. המשחק נפתח בצורה מאוזנת ובסיום הרבע הראשון לוח התוצאות הראה 2:2. גם הרבע השני המשיך להיות צמוד ולמחצית ירדו הקבוצות כאשר האורחת מזבולון ביתרון של שער אחד. ברבע השלישי הצליחה זבולון לברוח ועלתה ליתרון של שלושה שערים ונראה היה שהאלופה תמשיך לשמור על מאזן נקי מהפסדים. רבע אחרון מצוין של טבעון שכלל ארבעה שערים ושמירה הגנתית ללא ספיגות, הפך את התוצאה, ובסיום כאמור טבעון מנצחת 7:8 ועולה למקום הראשון בליגה.

קאי הלוי הוביל את ההתקפה של המארחת עם ארבעה שערים. במשחק נוסף שנערך הערב בליגת הגברים גברה אס"א תל אביב בחוץ על הפועל גבעת חיים בתוצאה 7:18 והשיגה את ניצחונה השני לעונה. המארחת מגבעת חיים סוגרת את הטבלה והיא תמשיך לחפש ניצחון ראשון בליגה.

אצל הנשים, האלופה הפועל יקנעם גברה בביתה 7:14 על הפועל עמק הירדן והיא שומרת על פסגת הטבלה עם מאזן מושלם. שונית סטרוגו הובילה את ההתקפה עם ארבעה שערים כאשר נופר הוכברג, כרמל רחום ויהב פרקש מוסיפות שלושה שערים כ"א. במשחק נוסף, ניצחה אס"א תל אביב בבריכת האוניברסיטה את הפועל קרית טבעון בתוצאה 13:19. אס"א ברחה כבר ברבע הראשון ליתרון של חמישה שערים, עליו שמרה לאורך כל המשחק בעזרת תצוגה התקפית שכללה שלוש שחקניות שונות אשר כובשות ארבעה שערים כ"א - מאיה ליכטנשטיין, עלמא יעקבי ולטם תורג'מן.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully