וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד צפוי לפתוח לראשונה, גם מרינוביץ' וביטון תורגלו בהרכב הפועל ת"א

לחץ גדול על השחקנים אחרי ההפסד המביך בעפולה: "הרגשה כאילו הכול אבוד". הקשר תורגל לקראת הפועל חיפה (שבת, 15:00, ספורט1), גם השוער והמגן מתוכננים לעלות ב-11. אלחמיד חוזר מנגד, טהא בספק

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תפגוש מחר (שבת, 15:00, ספורט1) את הפועל חיפה בבלומפילד ללא קהל, אך גם עם יציעים ריקים הלחץ שילווה את השחקנים הוא גדול מאוד. מאז ההדחה בגביע מול הפועל עפולה ישנו שקט מתוח במועדון, כאשר כולם מבינים שהפסד להפועל חיפה לא יוכל לעבור בשקט.

"אי אפשר להסביר את מה שהולך כאן, כולם בלחץ ולא מוצאים את עצמם", אומר שחקן בקבוצה, "הרגשה מוזרה, כאילו הכל אבוד וזה רע מאוד. גם אם לא ננצח את הפועל חיפה, אסור לנו להפסיד כי המצב יהיה קטסטרופה, צריך להתחיל להביא נקודות, אין דרך אחרת".

באימון המסכם של הפועל תל אביב, ובהתחשב בחיסורים הרבים בשל פציעות ומחלות של עידו שרון, אדי גוטליב, עומר סניור והישאם לאיוס, סלובודאן דראפיץ' צפוי לתת לראשונה העונה לעידן ורד לפתוח בהרכב האדומים. כזכור, בקיץ ורד היה על תקן מושבת במטרה לגרום לו לעזוב ולאחר מכן הוחזר לסגל לאחר שקיצץ בשכרו, אך עד עתה עלה כמחליף בלבד ולמספר דקות מועט.

בן ביטון, שנעדר אתמול בגלל מחלה, התאמן היום וצפוי לפתוח, כאשר בחלק הקדמי אלן אוז'בולט ושביט מזל ייאיישו את ההתקפה. סתיו למקין יקבל הזדמנות לצד אנטואן קונטה בשל היעדרות גוטליב. לסגל ישוב גם דן איינבינדר וקייס גאנם אמור להמשיך לקבל דקות מהספסל, כאשר דראפיץ' בונה עליו בחלק הקדמי להמשך העונה.

שחקן הפועל תל אביב בן ביטון. אריאל שלום
צפוי לפתוח. בן ביטון/אריאל שלום

הפועל חיפה

בלמה של הפועל חיפה לואי טהא בספק גדול למשחק מחר מול הפועל תל אביב. הבלם שסובל מעומס ומים בברך לא ערך אימון כרגיל ומחר יוחלט האם אכן ייכלל בסגל או ייעדר לחלוטין. מי שצפוי להחליפו במקרה ולא יוכל לשחק הוא הבלם הקפריסאי קונסטנטיניוס סוטיריו.

הבשורה הטובה מבחינת רוני לוי היא העובדה שחאתם עבד אלחמיד יחזור להרכב אחרי עונש ההרחקה מהדרבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב. אלחמיד/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 126 מפגשי ליגה היו עד היום בין הקבוצות, כשהפועל תל אביב מובילה 40:44 בניצחונות ועוד 42 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל תל אביב לא ניצחה את הפועל חיפה בבית מאז ספטמבר 2018, כשהמחליף אמיר עגייב קבע 0:1 בדקה ה-87. מאז היו לה ארבעה הפסדים על האפס ועוד משחק הסתיים ב-2:2.

* הפועל תל אביב ברצף של שלושה ניצחונות ביתיים. ארבעה כאלה? את זה היא לא עשתה יותר מעשור, מאז ששת הניצחונות הרצופים בתחילת עונת 2012/13.

* הפועל חיפה ללא ניצחון ב-13 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, מאז ה-0:1 בנוף הגליל בחודש ינואר. פרט לתבוסה באשדוד ולהפסד הדרמטי 1:0 למכבי תל אביב בבלומפילד, חמשת משחקי החוץ הנוספים שלה העונה הסתיימו בתיקו. היא נותרה היחידה בליגה ללא ניצחון כאורחת.

* גידי קאניוק אוהב לשחק מול הפועל תל אביב: זו הקבוצה מולה כבש הכי הרבה שערים (שמונה) והשיג הכי הרבה ניצחונות (10) ב-15 מפגשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: בלומפילד

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט1)
שבת, 15:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים
שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 19:00: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה
שני, 20:15: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט1)
שני, 20:30: מכבי חיפה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully