וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "טעיתי כשנתתי ללאיוס לשחק, גם גוטליב ודוסו חולים"

15.12.2022 / 13:00

מאמן הפועל תל אביב על הקשר שייעדר נגד הפועל חיפה (שבת, 15:00, ספורט1): "הוא ביקש להתחלף נגד באר שבע ולא היו לי חילופים, אחר כך נתתי לו לשחק בעפולה". וגם: "השינויים הקוסמטיים" שצפויים בינואר

תקציר: הפועל עפולה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב יצאה לפגרה אחרי שספגה חמישייה ממכבי חיפה, אבל החזרה שלה ממנה הייתה רעה עוד יותר. בגביע הטוטו היא ספגה בדקה ה-90+6 והפסידה בדו קרב פנדלים בחצי הגמר להפועל באר שבע, מגביע המדינה היא הודחה שנה שנייה ברציפות כבר בסיבוב ח' כשנכנעה להפועל עפולה מהליגה הלאומית והיא מאוד מקווה לא להסתבך עוד יותר בתחתית ליגת העל, כשבשבת תארח את הפועל חיפה במשחק החזרה לליגה (15:00, ספורט1).

המשחק יתקיים ללא קהל זכר לעונש שספגה הפועל תל אביב על אירועי הדרבי נגד מכבי תל אביב, אבל לא רק הקהל האדום יחסר להפועל תל אביב, אלא גם הישאם לאיוס, משחקניה המשמעותיים שנפצע בעפולה. לחוד צפוי לשוב אלן אוז'בולט כשגם הוא סובל מרגישות ואינו כשיר במאת האחוזים.

סלובודן דראפיץ', שוער הפועל תל אביב. דני מרון
"מרגיש את הקבוצה הרבה יותר טוב". דראפיץ'/דני מרון

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר תחילה: "יש לנו עוד יומיים עד המשחק בשבת כדי לבדוק, להבין מי יעמוד לרשותנו ומי לא ולחזור להיות קבוצה טובה כמו נגד הפועל באר שבע. דיברנו על המצב שלנו, זה מאוד מנטלי - אנחנו צריכים להסתכל כל הזמן על חצי הכוס המלאה. נגד הפועל באר שבע פסלו לנו שער, היינו צריכים לנצח ואז היינו יכולים להגיע לעפולה במצב טוב יותר ואולי מנצחים ומגיעים במצב אחר למשחק נגד הפועל חיפה. נגד עפולה שיחקנו עם הרכב שאף פעם לא שיחק ביחד ועם זה היינו צריכים לנצח, אבל לא הבקענו למרות המצבים שהגענו אליהם. בהחלט צריך לראות הפועל תל אביב אחרת. אני כראש המערכת מסתכל על הדברים באופן חיובי. נכון שיש אנשים שרואים את הקבוצה בצורה אחרת וחוששים ממה שיהיה. אנחנו יכולים להיות במקומות אחרים ושם אנחנו צריכים להיות. אני מרגיש את הקבוצה הרבה יותר טוב, אפילו שזה מצחיק לומר את זה אחרי הפסד. אני מאמין שאנחנו יכולים לצאת לדרך חדשה".

על פציעת לאיוס ומצב הסגל אמר: "הוא ביקש חילוף כבר נגד באר שבע ולא היו לי חילופים לעשות, אחר כך נתתי לו לשחק נגד עפולה. זו טעות שלי. גם אדי גוטליב חולה וגם דוסו עם קצת חום, אנחנו צריכים להתמודד עם הדברים האלה. זה לא קל להיות מאמן ולנהל את הסגל כשיש פצועים וחולים, אני מקווה מאוד שאנשים יהיו סבלניים ויתנו לנו קרדיט על העבודה פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס מול רועי אלימלך שחקן הפועל עפולה. דני מרון
"זו טעות שלי". לאיוס במשחק בעפולה/דני מרון

על שינויים אפשריים בחלון ההעברות: "אני מאמין במועדון הזה ובשחקנים, אבל אנחנו בהחלט צריכים לעשות כמה שינויים קוסמטיים ואני מקווה מאוד שבינואר נעשה זאת בצורה טובה כדי שהקבוצה תרוץ קדימה. כשהגעתי להפועל תל אביב הייתה הבטחה שבינואר נתחזק, זה משהו שאנחנו רוצים. לא יודע לגבי סכומים, אבל אנחנו רוצים להתחזק בגם ישראלים וגם בזרים. נעשה את הדברים בצורה יפה ומכובדת ולא נשתגע כמו בשנים הקודמות. אני סומך על ההנהלה הזו, שיודעת שצריך להתחזק, אבל לא צריך להשתגע, רק כמה שינויים קוסמטיים כדי שתהיה קבוצה איכותית".

על הפועל חיפה: "אני מכיר את רוני לוי, הוא לא ייתן לקבוצה שלו לספוג כל כך הרבה שערים. יכול להיות שהוא גם עשה ניסיונות, אל תשכחו שגם הוא מאמן חדש בקבוצה הזו ואולי הוא בוחן דברים. הוא אחד המאמנים הכי טובים בארץ, אולי הכי טוב. שתי הקבוצות צריכות את הנקודות ואני מקווה מאוד שאנחנו נהיה הצד המנצח".

דוד קלטינס הוסיף: "היה לנו יום קשה אחרי עפולה, אבל הפנים שלנו למשחק נגד הליגה. אנחנו צריכים להגיע כשירים ומוכנים לכל משחק. כולנו צריכים לשאוף שהקבוצה תתקדם, כי אנחנו מצד אחד קרובים לתחתית, אבל עם כמה תוצאות טובות גם יכולים לעלות בטבלה. לגבי ינואר? זו לא אחריות שלי. כולנו שואפים שתהיה קבוצה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully