וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינגטון: "לא קלעתי כל המשחק, אבל החברים אמרו לי להמשיך לזרוק"

14.12.2022 / 10:15

הפועל ירושלים תשוב מלודוויגסבורג עם ניצחון דרמטי שיביא אותה למחזור הנעילה כשגורלה בידיה: אם תנצח באיסטנבול, היא תסיים ראשונה ותעפיל ישירות לטופ 16. במקרה הגרוע היא תגיע לפלייאין עם יתרון הביתיות

תקציר: הפועל תל אביב גברה 73:103 על שלונסק ורצולאב/ספורט1

כל משתמש מתחיל במשחקי הפנטזי מכיר את כלל האצבע הבסיסי ביותר, שלפיו שחקנים יצטיינו דווקא נגד האקסיות שלהם. קאדין קרינגטון עמד לשבור את החוק הזה, כשהגיע לשלוש הדקות האחרונות אמש (שלישי) בלודוויגסבורג עם חמש נקודות בלבד, אבל במאני טיים הוא התעלה: שלשה קריטית שלו, כשהפועל ירושלים מחזיקה ביתרון שברירי של 74:76, תובלה מיד אחר כך בסל נוסף, והאדומים עלו ל-74:81 וחזרו מגרמניה עם ניצחון חשוב וקריטי בליגת האלופות, 81:87.

"בשנה שעברה שיחקתי נגדם פעמיים ולא הצלחתי לנצח, אז ההרגשה טובה", אמר קרינגטון בחיוך. "אני גאה בקבוצה שלנו. ידענו כמה המשחק הזה חשוב. לא קלעתי טוב במשך כל הערב, אבל נשארתי מרוכז והשחקנים האחרים אמרו לי להמשיך לזרוק. אני שמח שקלעתי בזמן הנכון".

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. פיב"א, ליגת האלופות, אתר רשמי
"שמח שקלעתי בזמן הנכון". קרינגטון/אתר רשמי, פיב"א, ליגת האלופות

בעקבות הניצחון הבטיחה ירושלים את המקום השני לפחות בבית ה', ובמקרה הגרוע היא תגיע לסדרת הפלייאין על הכרטיס לטופ 16 (הטוב משלושה משחקי) כשיתרון הביתיות בידיה. במקרה הטוב, אם תנצח בשבוע הבא באיסטנבול את דרושפאקה - או אם לודוויגסבורג תופתע בידי באקן ברס - היא תסיים ראשונה ותזכה בכרטיס הישיר לשלב הבא. כך או כך, היא מגיעה למחזור הנעילה כשהיא תלויה בעצמה וגורלה בידיה.

האדומים יכולים היו להבטיח כבר אתמול את ראשות הבית, אם היו מנצחים בעשר נקודות הפרש ומוחקים את ההפסד לגרמנים בסיבוב הקודם בארנה (80:71), אבל למאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אין חרטות.

"כשבאים לכאן ועושים חישובים באיזה הפרש צריך לנצח, זו כנראה לא הדרך הכי נכונה לנצל את הזמן", הסביר הסרבי. "אתה צריך לבוא ולנצח, קודם כל, ופשוט לשלוט במה שאתה יכול ובמה שתלוי בך. אני מכבד את לודוויגסבורג, והיה חשוב לנו להשתוות אליה בדברים שהיא מצטיינת בהם. אני שמח שהצלחנו בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully