וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"נוסע בזמן" שחשף את גמר המונדיאל וטעה מסביר מדוע הוא לא חוזר בו

14.12.2022 / 0:05

בחור שטען שהוא 'נוסע בזמן' ויודע מי תזכה בגביע העולם זכה לעשרות מיליוני צפיות - אבל התגלה כשקרן. הלם, אנחנו יודעים. למרות זאת הוא לא מתכנן לחזור בו מהתחזית המביכה

"נוסע בזמן" חשף סרטון מגמר המונדיאל - ואת הזוכה/@worldcuptimetraveller/TikTok

הכל התחיל ב-25.11 כשבחור שטען שהוא נוסע בזמן חשף מי תזכה בגביע העולם ושיתף "סרטון מהגמר" בחשבון הטיקטוק @worldcuptimetraveller שבו טען שאנחנו מקבלים הצצה בלעדית לתוצאות גמר המונדיאל.

במקרה שלא נחשפתם לסרטון שלו (שנצפה לא פחות מ-32 מיליון פעמים) או לכתבה שעשינו עליו (שנקראה על ידי כחצי מיליון גולשים) הוא חזה שבגמר ברזיל תנצח את צרפת 2-1.

כמו שאתם בטוח יודעים, בעוד שצרפת עדיין בעלת סיכוי להגיע לגמר - לאחר שהדיחה את אנגליה ברבע הגמר - אין שום סיכוי שברזיל תניף את הגביע, שכן היא הודחה ברבע הגמר על ידי קרואטיה בפנדלים.

אז מה ההסבר שלו?

אולי זה יפתיע אתכם, אבל הבחור שפרסם את הסרטון לא מחק אותו ולא חזר בו מהתחזית. אחד מהמגיבים בטיקטוק כתב לו: "ברזיל בחוץ, אתה לא נוסע בזמן. אני מחכה עד שתסיר את הסרטון". אבל 'הנוסע בזמן' סירב. למעשה הוא אפילו ענה לתגובה הזו וכתב: "אחי, אני הרווחתי יותר מ-500 אירו מהסרטון הזה, אני לא אמחק אותו."

אז רגע, לא הבנו - אתם רוצים להגיד לנו שהאדם הזה הוא בכלל לא נוסע בזמן, והוא רק מנסה להרוויח כסף מטיקטוק? אנחנו "בהלם". באתר Ladbible שחשפו את התגובה שלו ציינו שלמען ההגינות, גם את טענות הרווח האלה צריך לקחת בערבון מוגבל מאוד, בהתחשב בזה שלבחור אין בעיה לשקר ללא בושה באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully