וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל פרמייר טק: "ההחלטה מתעלמת מההשלכות הספורטיביות של משבר הקורונה"

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 11:33

קבוצת הרכיבה הישראלי הגיבה להחלטת איגוד האופניים להוריד אותה לדרג השני: "הקורונה שיבשה קשות את לוח המירוצים של הקבוצה ופגעה בבריאות רבים מרוכביה"

איגוד האופניים העולמי פרסם אמש (שני) את רשימת הקבוצות המקצועניות בשני הדרגים הבכירים. קבוצת "ישראל פרמייר טק", שנמנתה בשלוש השנים האחרונות על 18 הקבוצות בדרג הראשון (וורלד טור) ירדה לדרג "הפרו" שגם עליו נמנות 18 קבוצות. ההחלטה נבעה מכך שהקבוצה לא השיגה מספיק נקודות במירוציה בשלוש השנים האחרונות כדי להמשיך להמנות על הדרג הבכיר.

להורדת הקבוצה לדרג השני יש משמעות מוגבלת מאד על לוח המירוצים של הקבוצה והיא צפויה להופיע ברוב המירוצים הגדולים בעולם גם בעונות הקרובות. אף שהקבוצה לא תקבל בעונת 2023 זימון אוטומטי לשלושת המירוצים הגדולים בעולם (הטור דה פראנס, הג'ירו דה איטליה והוולטה של ספרד) היא מקווה שהצלחות העבר שלה והופעות מוצלחות של הקבוצה בתחילת העונה יעניקו לה כניסה למירוצים אלו ורבים אחרים. זאת ועוד: במידה שהקבוצה תשיג מספיק נקודות בעונת 2023 ותקדים קבוצות בדרג הבכיר, היא תקבל זימון אוטומטי לכל המירוצים הגדולים בעונת 2024.

איתמר איינהורן, גיא שגיב, עומר גולדשטיין. איגוד האופניים,
יחזרו לדרג הראשון? איתמר איינהורן, גיא שגיב, עומר גולדשטיין/איגוד האופניים

בקבוצה הישראלית הגיבו להחלטה להוריד אותם לדרג השני ומסרו: "באופן טבעי, אנחנו מאוכזבים מההחלטה המתעלמת מהשלכות הספורטיביות של משבר הקורונה שששיבשה קשות את לוח המירוצים של הקבוצה ופגעה בבריאות רבים מרוכביה. עם זאת, אנחנו כבר עם הפנים קדימה ונערכים במלוא הקצב לעונה הקרובה במטרה להשיג ניצחונות רבים במירוצים הגדולים והחשובים בעולם".

"הקבוצה נחושה לשוב במהרה לדרג הבכיר בעולם, הפרו טור, ותמשיך להתחרות באותה דבקות ואמונה שהובילו אותה להשיג שני ניצחונות היסטוריים בטור דה פראנס השנה. ישראל פרמייר טק גאה ברוכבים ובצוות המקצועי שלה והיא חדורת בטחון ביכולתה להמשיך ולנחול הישגים ונצחונות בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully