וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מודים: "זה לא יכול להיראות ככה, חייבים להתעורר מהר"

13.12.2022 / 9:03

במועדון שרדו דו-קרב פנדלים מול בני שפרעם ומקווים שאלחמיד יחזור כדי לייצב את ההגנה. מחמאות לסרדל, נמשך החיפוש אחר שחקני כנף

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

תחושות מעורבות בהפועל חיפה אחרי ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, אחרי מותחן דרמטי מול בני שפרעם מליגה א'. מחד, האדומים שמחו לצלוח את סיבוב ח', אך מאידך, בצוות המקצועי מודאגים מאוד מהיכולת ההגנתית. בשני המשחקים הרשמיים מאז החזרה מהפגרה, ספגה הקבוצה תשעה שערים - ארבעה מהם, כאמור, מול קבוצה מהליגה השלישית.

"זה לא יכול להיראות ככה, זה ברור", אמר שחקן בקבוצה. "דווקא ייצבנו את המשחק ההגנתי שלנו לפני הפגרה ואנחנו חייבים להתעורר ומהר, כי כבר בשבת יש את הפועל תל אביב". בקבוצה מקווים מאוד שחאתם עבד אל חמד יחזור לייצב את משחק ההגנה. אלחמיד לא שיחק נגד נס ציונה וגם לא אתמול בשל ההרחקה מהדרבי והוא סובל גם מפציעה קלה, אך ההערכה היא שיהיה כשיר לשבת.

למרות האכזבה, בחיפה שיבחו את לירן סרדל שכבש שלושער והיה המצטיין בקבוצה. סרדל נמצא בכושר מצוין ואף שיחק במדי נבחרת ישראל במשחקי הידידות עם היציאה לפגרה, ובקבוצתו מקווים שימשיך ביכולת הזו גם בליגה.

שחקן הפועל חיפה לירן סרדל. מאור אלקסלסי
נקודת האור. סרדל/מאור אלקסלסי

האדומים ממשיכים לבחון אופציות חיזוק לחודש ינואר כאשר בצוות המקצועי מנסים לאתר שני שחקני כנף מהירים. אחד המועמדים הוא אלטון אקולסטה השייך להפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully