וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על סיכוי למקום הראשון: הפועל ירושלים מתארחת בלודוויגסבורג

12.12.2022 / 19:54

האדומים יפגשו בשלישי (19:30) את הקבוצה היחידה שניצחה אותם בארנה, וחייבים לגבור עליה כדי להישאר בתמונת ראשות הבית. גלבוע/גליל דחתה הצעה ראשונית על יובל שניידרמן. אלכסנדר דז'יקיץ': "הזדמנות לבחון איפה אנחנו עומדים"

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

שני משחקים לסיום שלב הבתים בליגת האלופות, להפועל ירושלים אין עדיין מושג ממשי איך ייראה המשך העונה שלה בזירה הזאת. למעשה, גם אחרי שתפגוש מחר (שלישי, 19:30) את לודוויגסבורג, היא לא באמת תדע באיזה מקום תסיים בבית ה'. אבל דבר אחד בטוח: זו לא תהיה הנסיעה האחרונה שלה לאירופה, משום שאם לא תעפיל ישירות לטופ 16 - היא תשחק בסדרת פלייאין על הזכות להיכנס לשלב הבא.

האדומים נלחמים על המקום הראשון, שיבטיח להם את הכרטיס הישיר לשלב השני, והדרך אליו חייבת לעבור בניצחון בגרמניה. אם ייכנעו שוב לקבוצה היחידה שגברה עליהם העונה בארנה, הם יאבדו סיכוי לראשות הבית; כך או כך, המיקום הסופי שלהם צפוי להיגזר רק בשבוע הבא, לאחר שיתארחו אצל דרושפאקה. במקום האחרון הם לא יסיימו בכל מקרה, כך שלא יודחו סופית באופן מיידי.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
ירושלים תתאושש מההפסד לנס ציונה? דז'יקיץ'/לירון מולדובן

רצף שמונת הניצחונות של ירושלים, שהחל מיד לאחר ההפסד הביתי 80:71 ללודוויגסבורג, נקטע בסוף השבוע בנס ציונה בתום שתי הארכות. הקבוצה ממשיכה לחפש גארד ישראלי במקומו של נועם דוברת הפצוע, ובימים האחרונים קיבלה תשובה שלילית מהפועל גלבוע/גליל בנוגע לאפשרות שתשחרר אליה את יובל שניידרמן.

"הרווחנו מההפסד ללודוויגסבורג, משום שהוא לימד אותנו לא מעט", סיפר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. "אנחנו רוצים לשחק טוב יותר מאשר במפגש הראשון. אנחנו משחקים מול קבוצה שידועה בסגנון האינטנסיבי שלה, בלחץ על הכדור ובקצב הגבוה. הניצחון על מכבי תל אביב היה נקודת שיא, ועכשיו אנחנו מתייצבים. המשחק הזה יהיה הזדמנות טובה לבחון את מצבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully