וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה שחקן חיזוק: ג'אווין דלורייר חתם בהפועל חולון

12.12.2022 / 18:57

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט: הפורוורד/סנטר מצטרף לאלופה, ששילמה לקארדיטזה היוונית 30 אלף יורו תמורת שחרורו. בשלב זה הוא צפוי להירשם לליגת האלופות בלבד

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

יותר מחודש לאחר שחרורו של קני קאדג'י, הפועל חולון הצליחה הערב (שני) לסגור עם הזר שימלא את מקומו בקו הקדמי לקראת שלבי ההכרעה בליגת האלופות. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, השחקן הזה הוא ג'אווין דלורייר, שחתם בקבוצה ועבור התרת חוזהו שילמה האלופה לקבוצה היוונית קארדיטזה פיצוי בסך 30 אלף יורו.

בשלב זה צפוי דלורייר (24, 2.08) להירשם לזירה האירופית בלבד, כדי לא לתפוס מקום תחת מכסת הזרים המותרת לרישום בליגת העל, ובמועדון מקווים שיוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק המכריע באוסטנד בשבוע הבא.

"שמחים על הצטרפותו של ג'אווין לקבוצה", אמר המאמן גיא גודס, "מדובר בשחקן מחוייב, עם אוריינטציה הגנתית שרץ את המגרש ומשחק קודם כל בשביל הקבוצה, שהתחיל את השנה הראשונה שלו כרוקי ביוון ואנחנו עוקבים אחרי ההתפתחות שלו שם. בנוסף הוא אינטיליגנט, עם יכולת מסירה וריבאונד והוא ייתן לנו אופציה לשחק גם בהרכבים גבוהים ליד מרווין".

ג'אווין דלורייר במדי מילווקי באקס. Mike Stobe, GettyImages
הצטרף לאלופה. דלורייר/GettyImages, Mike Stobe

הפורוורד/סנטר האמריקאי עוזב את קארדיטזה כשהיא מדורגת במקום האחרון בליגה, לאחר שהפסידה השבוע ללאבריו. הוא העמיד ממוצעים של 10.4 נקודות ו-8.7 ריבאונדים בשבעה משחקים. דלורייר שיחק בין 2016 ל-2020 באוניברסיטת דיוק, אבל לא נבחר בדראפט. הוא הספיק להופיע פעם אחת במדי מילווקי באקס, והעונה הנוכחית היא הראשונה שלו באירופה.

מלכתחילה, היה בחוזהו של השחקן סעיף שחרור בסוף החודש תמורת פיצוי, אולם מכיוון שקארדיטזה אינה משחקת בשבועיים הקרובים - הצליחו בחולון להגיע איתה לסיכום על הקדמת שחרורו והוא יגיע ארצה מיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully