וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבהא סובל מקרע חלקי בצולבת, סכנין נותרה ללא הקשרים הבכירים למכבי חיפה

12.12.2022 / 17:52

הקשר יעבור צילום נוסף כדי לאבחן סופית את חומרת הפציעה, אך לכל הפחות ייעדר מספר שבועות. כיאל וגנאים מורחקים ורפואה בבעיה לקראת המפגש עם האלופה: "נצטרך לאלתר"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

מרואן קבהא, שחקנה של בני סכנין, סובל מקרע חלקי ברצועה הצולבת, כך עולה על פי ההערכה הראשונית. כזכור, השחקן נפצע במשחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה ועבר צילום ממנו עולה שיש קרע חלקי ברצועה הצולבת, אך מכיוון שהוא סובל מבצקות עדיין, יהיה צורך בצילום נוסף בעוד כעשרה ימים שרק לאחריו ניתן יהיה לאבחן סופית את חומרת הפגיעה.

לאחר הצילום גם יתברר האם קבהא יעבור טיפול שמרני ויחזור תוך 4-6 שבועות או שמא יהיה צורך בניתוח שעלול להשביתו עד תום העונה. כך או אחרת זו מכה משמעותית לבני סכנין, שבמשחק הבא בליגת העל תפגוש את מכבי חיפה ואליו היא תתייצב ביום שני הבא גם ללא בירם כיאל המוצהב ובלי איהאב גנאים שספג כרטיס אדום היום בגביע.

שחקן בני סכנין ניקולאו קרדוסו. מאור אלקסלסי
גם הוא ייבדק. קרדוסו/מאור אלקסלסי

"אין לנו שחקני אמצע מלבד שוקרני למשחק נגד מכבי חיפה", אמרו היום בבני סכנין, "זו בעיה קשה מאוד ואנחנו נצטרך לאלתר". גם ניקולאו קרדוסו, הקשר האיטלקי שנחשב ליצירתי ביותר בקישור של סכנין, בספק גדול למשחק מול מכבי חיפה מכיוון שהרגיש כאבים בשריר האחורי היום מול קלנסוואה. קרדוסו לא רצה להסתכן והוחלף, וכבר מחר יעבור צילום כשהחשש הוא למתיחה בשריר האחורי.

להוציא את החשש מפציעת קרדוסו, בסכנין יכולים להתנחם בכך שעברו בצורה חלקה את המשחק מול קלנסוואה: "ראינו שהרבה קבוצות התקשו", אמר שחקן בסכנין, "אנחנו עשינו את זה פשוט וזה מה שחשוב. עכשיו חייב להתמקד בליגה כי המטרה נשארה פלייאוף עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully