וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשפנית פרוצה": המתאגרפת שסתמה לאלופת העולם את הפה - ובגדול

12.12.2022 / 0:04

אבני בריג'ס נכנסה לזירה מול המתאגרפת הגדולה בתולדות אוסטרליה, שכינתה אותה בין היתר "זונה שמנה". זה נגמר בניצחון גדול לבריג'ס, שנוהגת להתלבש חשוף במיוחד לפני הקרבות שלה

המתאגרפת האוסטרלית אבני בריג'ס נשקלת לפני הקרב - בהלבשה תחתונה חושפנית/ebanie_bridges

כבר סיפרנו לכם כאן בעבר על אבני בריג'ס, המתאגרפת האוסטרלית שלא פעם נוהגת להופיע בלבוש חשוף לשקילות שלפני הקרבות שלה. באפריל 2021 חוללה סערה של ממש בענף, כשהתייצבה לשקילה שלה לפני הקרב מול שנון קורטניי בחזייה ותחתונים, וטענה כי היא "מאמצת את הנשיות שלי". קורטניי לא אהבה זאת, אך אלופת העולם לשעבר מיקיילה מאייר דווקא נתנה גב וצייצה: "אם היו לי את הציצים של אבני בריג'ס, גם אני הייתי מגיעה לשקילה ונראית כמו פצצה בהלבשה תחתונה. אני לובשת מה שגורם לי להרגיש סקסית, וגם לה יש את הזכות לעשות זאת".

בריג'ס הפסידה באותו קרב, אך השבוע היא דווקא יצאה מנצחת, ולא סתם מנצחת - ידה היתה על העליונה במה שתואר כ"קרב הגדול בתולדות אגרוף הנשים האוסטרלי". היריבה היתה שנון אוקונל, אלופת העולם לשעבר, המכונה "מלכת האגרוף האוסטרלית", ונחשבת למבקרת חריפה של סגנון ההתנהלות של בריג'ס. בין היתר, כינתה לפני הקרב אוקונל את יריבתה "חשפנית פרוצה", ו"זונה שמנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בריג'ס, שזכתה לכינוי "המפציצה הבלונדינית", הקשיבה היטב - והוציאה את כל הזעם שלה בזירה, עם ניצחון אחרי שמונה סיבובים. בסיום, דאגה לסגור חשבון. "זה לא רע בשביל חשפנית פרוצה", אמרה. "לא רע בכלל בשביל חשפנית פרוצה. בדרך כלל אני לא מתנהגת בחוסר כבוד כלפי היריבות שלי, אבל היא כל כך זלזלה בי לאורך כל כך הרבה זמן. אני לא יכולה להראות לה כבוד. היא באה חזקה, נחושה, אבל אני הייתי עדיפה, ובגלל זה אני אלופה".

אלופת העולם אמנדה סראנו החמיאה למנצחת וצייצה: "כל הכבוד אבני, לחמת בזירה כמו ששנון לחמה מחוצה לה. עשית את זה במקום החשוב מכולם. הופעה נהדרת". גם מארגן הקרבות אדי הרן התרשם לטובה: "אבני ממש יכולה להילחם, היא כל כך קשוחה. מגיע לה כל הקרדיט שבעולם".

היה זה הניצחון העשירי בקריירה של בריג'ס בת ה-36.

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully