וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי וסק בספק, גולדברג יחזור להרכב מכבי חיפה מול נוף הגליל?

11.12.2022 / 10:47

האלופה בסגל חסר במשחק הגביע מול היריבה מהלאומית (שני, 20:00). לביא, חזיזה ובטובינסיקה ייעדרו, פיירו ומאיר התאוששו וישחקו. בכר: "אנחנו לא יכולים לבוא ולזלזל". אם לא יימצא שוער בכיר במקום כהן שריף כיוף יוחזר מהשאלה

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:4 (גביע הטוטו)/ספורט1

אחרי הנצחון המשכנע במשחקי הדירוג של גביע הטוטו, מכבי חיפה תחזור מחר (שני, 20:00) מפגרת המונדיאל למשחק גביע המדינה מול הפועל נוף הגליל כשברק בכר ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד. דולב חזיזה, דילן בטובינסיקה ונטע לביא עדיין לא כשירים וצפויים להיעדר בעוד שצ'ארון שרי ועבדולאי סק סובלים מפציעות קלות אך גם ככל הניראה לא יוכלו לפתוח בהרכב במשחק מחר.

המשמעות היא שבכר ייאלץ לתמרן לא מעט כאשר שון גולדברג עשוי לחזור להרכב על חשבונו של סק. גם פרנזי פיירו ורז מאיר שלא חשו בטוב במשחק מול סכנין יחזרו לסגל כשבנוגע למאיר ישנה התלבטות בינו לבין ינון אליהו שרשם משחק טוב נגד סכנין.

במקביל הירוקים ממתינים לאבחון סופי בנוגע לפציעה של ג'וש כהן כשההערכה שהשוער ייעדר בחודשים הקרובים. בחיפה אם יבינו סופית שכהן ייעדר יצרפו עוד שוער לסגל. בצוות המקצועי ינסו לצרף את בוריס קליימן או אופיר מרציאנו, כשכל העת נבדקו עוד אופציות. בנוסף הוחלט אצל הירוקים שאם לא יימצא שוער בכיר נוסף במועדון ישיבו את שריף כיוף מהשאלה וזה יתמודד עם רועי משפתי שישמש כשוער ראשון.

הסיוט של ארגנטינה, החלום של מרוקו: מארבע תצא אלופת עולם
אמבפה צהל אחרי הפנדל, בצרפת חגגו: "קיין, אנחנו אוהבים אותך"
רונאלדו מירר בבכי, בת זוגו נגד המאמן: "זלזלת בשחקן הטוב בעולם"

עבדולאי סק, בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יקבל מנוחה? סק/מאור אלקסלסי

בכר דיבר לקראת המשחק ואמר "מדובר במשחק גביע. אנחנו לא יכולים לבוא ולזלזל, ובטח לא רוצים שתהיה הפתעה על חשבוננו. אנחנו מכבדים את היריבה. נבוא עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותנו ואנחנו רוצים לעבור בצורה חלקה ולא להסתבך". גם רמי גרשון שעשוי לפתוח מחר בהרכב אמר: "המטרות שלנו ברורות. אסור לנו להקל ראש באף משחק. אני תמיד חושש מהמשחקים מהסוג הזה ולכן אנחנו צריכים לבוא בצורה הכי טובה שיש ולעשות את העבודה כדי לעבור שלב".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully