וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשחקני בית"ר ירושלים: "רק רוצה שיכתבו מחר שעלינו שלב"

11.12.2022 / 8:32

המאמן דרש מחויבות שיא בגביע הערב (19:00): "כפר קאסם בטוח תבוא ככה". הוסיף: "אין לנו זכות קיום אם כל הקבוצה רכה"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 9.12/ספורט1

בית"ר ירושלים תארח הערב (ראשון, 19:00) את מ.ס. כפר קאסם במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. הצוות המקצועי ערך אסיפת וידאו ארוכה לקראת המשחק, כולל קטעים ממשחקיה של כפר קאסם, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס הזהיר את שחקניו מהיריבה ואמר להם: "כל מה שאני רוצה זה שיום למחרת המשחק ירשמו שעלינו שלב. שלא נייצר כותרות, נאכל את הלב ונחשוב אחרי זה את מי יכולנו לקבל בשלב הבא".

במקביל, שוחח המאמן עם השחקנים גם על ההפסד לעירוני קרית שמונה בגביע הטוטו ואמר להם: "לא יכול להיות שהקישור לא מחלץ כדורים, שהחלק הקדמי לא עושה הגנה, שכל הקבוצה רכה. אין לנו זכות קיום בלי הדברים האלה. לא משנה אם זו קרית שמונה או כפר קאסם - אם נשחק ככה לא ננצח. רק אם נבוא ב-100 אחוז מחויבות זה יקרה, כפר קאסם בטוח תבוא ככה".

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. קובי אליהו
בקישור או בהגנה? דגני/קובי אליהו

אבוקסיס מתלבט האם לעלות עם אוראל דגני כבלם או קשר. אם דגני יחזור לעמדה הטבעית שלו במרכז ההגנה, אילי מדמון או עדי יונה יצטרפו לקישור. אם דגני ישחק שוב בקישור, אור זהבי יפתח כבלם. עמית כהן צפוי לחזור לעמדת המגן הימני.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עמית כהן, אוראל דגני, אורי דהן, מקס גרצ'קין, טרזייה תומא, אילי מדמון, בר כהן, ירדן שועה, דנילו אספרייה, יון ניקולאסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully