וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הזהיר את שחקני בית"ר: "כפר קאסם תגיע בהתלהבות שיא"

10.12.2022 / 18:35

המאמן מתלבט אם להציב את דגני במרכז ההגנה או בקישור: "אם נהיה שוב רכים, נשלם על זה". היריבה מהלאומית חולמת על הפתעה בסיבוב ח' של גביע המדינה: "יש לנו רק מה להרוויח" (א', 19:00)

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים תארח מחר (ראשון, 19:00) את מ.ס. כפר קאסם במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס מזהיר את שחקניו: "הם יבואו בהתלהבות שיא. אם נהיה רכים כמו נגד קרית שמונה, נשלם על זה".

אבוקסיס מתלבט האם לעלות עם אוראל דגני כבלם או קשר. אם דגני יחזור לעמדה הטבעית שלו במרכז ההגנה, אילי מדמון או עדי יונה יצטרפו לקישור. אם דגני ישחק שוב בקישור, אור זהבי יפתח כבלם. עמית כהן צפוי לחזור לעמדת המגן הימני.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עמית כהן, אוראל דגני, אורי דהן, מקס גרצ'קין, טרזייה תומא, אילי מדמון, בר כהן, ירדן שועה, דנילו אספריה, יון ניקולאסקו.

שחקן בית"ר ירושלים עמית כהן. אודי ציטיאט
צפוי לחזור ל-11. עמית כהן/אודי ציטיאט

בכפר קאסם מתחתית הליגה הלאומית מודעים לפערי האיכות מול בית"ר ירושלים, אך מאמינים כי אפשר להפתיע בטדי מחר. אחד משחקני הקבוצה אמר לקראת המשחק: "לנו אין מה להפסיד, רק להרוויח, הלחץ על בית"ר ואנחנו ננסה להפתיע". תומר קשטן צפוי לפתוח עם אותו ההרכב שניצח 0:1 בראשון לציון במשחק הליגה האחרון.

הרכב משוער: יהונתן עוזר, איהאם אבדח, דואגי מאלה, יזן נסאר, עומרי עאמר, תאמבי סגס, אחמד טהא, בן כוואז, אחמד דראושה, דור אדרי, איברהים באדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully