וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחזק החשד" נגד משה חוגג, צו עיכוב היציאה מהארץ נגדו הוארך

8.12.2022 / 13:41

בעלי בית"ר ירושלים לשעבר יהיה מנוע מלצאת לחו"ל 90 יום נוספים ("פשע לומר שאני מתכנן בריחה"). נציגת הפרקליטות: "לא סוד שרוב העבירות שלו נעשו כלפי משקיעים מחו"ל"

בווידאו: דיון בהפרת תנאי הערבות של משה חוגג/מערכת וואלה!

כשנה לאחר שנעצר בעקבות חשד למעורבות בפרשה שכללה עבירות מין ועבירות כלכליות בתחום הקריפטו במאות מיליוני שקלים, איש העסקים משה חוגג הגיב לראשונה בקולו מאז מעצרו, זאת במהלך דיון שהתקיים אתמול (רביעי) בבית משפט בעניין הארכת תוקף המגבלות שהוטלו עליו כתוצאה מהחקירה, במרכזן איסור יציאה מהארץ שהוארך מעת לעת, והפקדת ערבויות של מיליוני שקלים.

"זו פעם ראשונה שאני מדבר מאז שנעצרתי פומבית", פנה חוגג לשופטת השלום ראשון לציון דורית סבן נוי, "ההליך הזה הוא קשה לי ולמשפחה שלי מאוד, אנו אנשים נורמטיביים, אני רואה בעצמי איש טוב, שבע שנים בצבא קצין מצטיין, נלחמתי ועברתי מקומות, עדיין רואה עצמי לוחם צדק. ההליך הזה מובן לי בהיבט שמשטרה צריכה לחקור, ומברך את זה שצריך לחקור וטוב שכך".

לדבריו של בעלי בית"ר ירושלים לשעבר, "נחשפתי לדברים שמחרידים אותי ומזעזעים אותי. אם אזרחים היו יודעים. מבהיל שכך דברים מתנהלים. דבר שצורם לי, הנשמה שלי צועקת בכל פעם שאני שומע שיש אינדיקציה שאני מתכנן בריחה, זו שערורייה לא יכול להבין אותה, גם אם הייתה להם אפשרות להיות בתוך מוחי, זה לא יכול להיות. אני כל הזמן צועק לעו"ד את זה, אומרים לי בית משפט ומערכת קבעה שאח שלך לא בן משפחה, תבין את המשחק שאתה משחק בו. אני מבקש, בסופו של דבר אנחנו לא רואים את החומרים שלפני בית משפט. באמרות הפתיחה שלהם תמיד מציינים כמה הזכויות שלי חשובות, אני מרגיש זלזול מטורף בזכויות שלי, ויגיע היום שהצו יפקע ואצא ואחזור לארץ וכולם יבינו שאינדיקציה זו שקרית, ואף אחד לא יתנצל בפניי ואף אחד לא יגיד לי על העוול הנורא שנעשה לי. בתיק אני בטוח שהצדק יצא לאור. מרגיש רחוק מאוד וחוסר רגישות, שנות אור, זלזול בזכויות שלי, זה כואב לי וגרם לי לצעוק מבפנים, זה על גבול שערורייה ופשע לומר שאצא מהארץ, זה פשוט שערורייה לומר זאת".

משה חוגג בדיון של בית"ר ירושלים בבית המשפט. אודי ציטיאט
צו עיכוב היציאה מהארץ נגד משה חוגג הוארך ב-90 יום/אודי ציטיאט

בפתח הדיון אמרה עו"ד אסתי קליין, נציגת פרקליטות מיסוי וכלכלה, כי "צפי לסיום החקירה לא אוכל לקבוע, החשודים בתיק יגיעו בזמן הנראה לעין לחקירות הטחה נוספות. פורנזיקה מתבצעת בימים אלה. מדובר במאות פריטים שנתפסו ממעורבים שונים, אמורה להסתיים בעתיד הקרוב. אני סבורה שזה יסתיים במשך 90 הימים הקרובים. יש לנו חיקורי דין שלא יכולה להתחייב. נעשה כל שאנו יכולים במסגרת החוק ונבקש כל הבקשות שאנו צריכים כדי להבטיח את האינטרס הציבורי. בנוסף קיימות אינדיקציות כאלה ואחרות מהעת האחרונה, שמונחות לפני בית משפט, המפרטות היטב את החשש הממשי מהימלטות ושיבוש בשלב זה". לדבריה, "אין זה סוד שהעבירות נשוא תיק זה נעשו רובן כלפי משקיעים מחוץ למדינת ישראל, קיימת קונסטרוקציה במבנה החברות והעברות מחוץ לגבולות המדינה ועד היום ישנם אנשים הקשורים לחשוד העיקרי ודרושים לחקירה. שחרורו של המשיב עלול להביא לשיבוש".

בתום הדיון הורתה השופטת על הארכת עיכוב יציאה מן הארץ למשך 90 ימים נוספים, וציינה כי "קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו וכי חשד זה התחזק מאז הדיון שהתקיים בחודש שעבר". עוד הורתה השופט על שחרור ערבויות בסך של כחצי מיליון שקלים ונכס בשווי של 1.3 מיליון שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • משה חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully