וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבו שהם צופים בשידור חי מהמונדיאל וראו קטעים מפיפ"א 2023

8.12.2022 / 9:55

נוכל וייטנאמי הבטיח לאלפי מקומיים צפייה במשחק מהמונדיאל. אלא שהוא ניצל את זמן המסך שהוא קיבל לעשיית כסף מפרסומות והצופים נותרו בהלם: "הבנו את התרמית רק כשראינו קלוז אפ של פרצופי השחקנים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

עשרות אלפי וייטנאמים נפלו קורבן לנוכל מקומי שהבטיח להם צפייה במשחק בשידור ישיר מהמונדיאל בקטאר, אך במקום זה הם מצאו את עצמם צופים בסימולציה באיכות ירודה למשחק של פיפ"א 2023. השידור התבצע בשפה זרה והחזיק את הצופים, שחשבו בהתחלה שהם רואים משחק מהמונדיאל, אך לאחר מכן התברר שזו תרמית של נוכל חסר מצפון.

היוטיובר המקומי קים וו הסביר שמדובר בתרמית שהנוכל השתמש בה כדי להרוויח מאות דולרים בזכות הפרסומות. "הם מנצלים את הפופולאריות של המונדיאל כדי להבטיח שידורים חיים, אפילו אם השידור לא מכיל את התוכן שהצופים רצו", הוא הסביר.

תחזית מונדיאל פיפ"א 27.11. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
ראו קטע מפיפ"א במקום משחק מהמונדיאל/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

בגלל האיכות הירודה של השידור, לצופים לוקח זמן להבין שהם רואים תוכן של פיפ"א ולא שידור באיכות רעה של משחק מהמונדיאל. הוי הוואנג, שגר בבירה האנוי, היה אחד מהצופים האלו שהולכו שולל והעיד ש"לוקח כמה דקות" כדי להבין שהתוכן מזוייף.

"עד שראיתי את התגובות בשידור חי ואת הקלוז אפים של הפרצופים של השחקנים, לא הבנתי שאני צופה בהילוכים חוזרים של משחק בפיפ"א 2023".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully