וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו רגלנד: "השיא לא חשוב לי. אני רוצה שנחזור לפיינל פור"

7.12.2022 / 7:11

רכז הפועל חולון להט עם 18 אסיסטים והגביה את הרף בליגת האלופות. הסגולים יגיעו למחזור הנעילה בידיעה שניצחון בבלגיה יבטיח להם את המקום הראשון ואת הכרטיס לטופ 16. גיא גודס: "כל שחקן הבין את חשיבות המשחק. צברנו ביטחון התקפי באמצעות ההגנה"

חגיגות ברחובות רהט אחרי העפלת נבחרת מרוקו לרבע גמר מונדיאל 2022/יניר יגנה

יש ימים בחייה של קבוצת כדורסל שבהם כל הכוכבים מסתדרים עבורה. זה בדיוק מה שקרה אמש (שלישי) להפועל חולון. לפני פתיחת המחזור החמישי בבית ג' של ליגת האלופות, היא השלימה בסתר ליבה עם הצניחה בסיכוייה לתפוס את המקום הראשון שמבטיח כרטיס ישיר לטופ 16; ההפסד לפני שבועיים לגלאטסראיי הרחיק את אלופת המדינה מהיעד.

אלא שעוד לפני פתיחת המשחק הביתי מול לגיה ורשה, הסגולים קיבלו בשורה מפתיעה מאיסטנבול: גלא נוצחה במפתיע בידי פילו אוסטנד 91:85, ובפניהם עומדת הזדמנות לפצות את עצמם. אם ינצחו את לגיה ורשה, הם יחזרו לראשות הבית. בתוך דקות ספורות הם ברחו ל-3:18, לפני הפסקת המחצית טיפסו ל-27:56 ובמהלך הרבע השלישי הגיעו ליתרון השיא 40:74, בדרך ל-79:101 בחסות הגארבג' טיים. גיא גודס איפשר לכל שחקני הסגל להשתתף בחגיגה, וכל אחד מהם קלע נקודות.

שחקני הפועל חולון. דני מרון
שחקני הפועל חולון/דני מרון

כריס ג'ונסון צלף 25 נקודות ואריק גרין הוסיף 23, אבל כוכב הערב הבלתי מעורער היה דווקא מי שסיים עםל 1 מ-5 מהשדה, ולא בכדי. ג'ו רגלנד מסר 18 אסיסטים וניפץ את השיא בליגת האלופות מאז הקמתה. "היינו זקוקים לניצחון הזה, ובאנו בגישה אגרסיבית", אמר הרכז האמריקאי. התוצאה הגיעה בזכות הגישה שאיתה הופענו. השיא הזה לא אומר דבר עבורי, כי אותי מעניינת רק הקבוצה. אנחנו רוצים לחזור לפיינל פור, כמו בעונה שעברה, וזו הייתה ונותרה המטרה שלנו".

"באנו אחרי שני הפסדים, לגלאטסראיי ולהפועל תל אביב, ועמדנו באתגר", אמר גודס. "כל אחד מהשחקנים הבין את חשיבות המשחק, ופתחנו בדרך שבה צריך לפתוח בערב כזה: שברנו חסימות, ביצענו טראפים, היינו בכל מקום מההתחלה ועד הסוף, קלענו 17 נקודות מאיבודים שלהם. את הביטחון בהתקפה צברנו דרך ההגנה, וכך הגענו לסלים קלים ודייקנו בזריקות חופשיות. רצינו לרוץ בכל הזדמנות, כי ידענו שזה הכוח שלנו וניסינו להעמיד את ההגנה הפולנית במבחן".

במחזור הנעילה, בעוד שבועיים, תתארח חולון בבלגיה, בידיעה שניצחון יעניק לה את המקום הראשון; אם תפסיד, ובמשחק המקביל גלאטסראיי תגבור על ורשה, הנציגה הישראלית תסיים שנייה - ותגיע לסדרת פלייאין על הכרטיס לשלב הבא עם יתרון הביתיות. "לא יהיה לנו קל נגד אוסטנד, אבל נבוא להשלים את העבודה", הבטיח המאמן.

הפועל חולון הודיעה כי הראל דדון שוחרר מהקבוצה. דדון ביקש לעבור לקבוצה אחרת על מנת לשחק ולצבור דקות משחק ובמועדון נענו לבקשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully