וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של בן ביטון על הגננת המתעללת בבתה: "זה מזעזע, מפלצת"

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 17:16

בתו של שחקן ליגת העל נפלה קורבן לגננת המתעללת מבאר יעקב, שהוגש נגדה כתב אישום: "בלתי נתפס, קשה היה להבין את זה". חברותיה, בנות זוג של כדורגלנים, הצטרפו למאבקה: "ככה נראים פני הרוע"

"מדינת ישראל בוערת: גננת נוספת הצטרפה למועדון מצלקות הנפשות הרכות", כך פרסמו ב"מטה המאבק למען הילדים". פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) כתב אישום נגד הגננת יפעת מצלוואי מגן קידסלנד בבאר יעקב. על פי עובדות כתב האישום: "בזמן שנת צהריים ניגשה פעוטה למזרן שלא שלה, כתגובה אחזה יפעת בידה, הרימה את גופה באוויר והטיחה אותה במזרן אחר". בנוסף נכתב על הגננת המתעללת ש"תפסה בחוזקה, דחפה, התיזה מים על פניהם של הפעוטות, הטיחה אותם בשטיח, במזרן או בכיסא, משכה, איימה וקיללה אותם".

האישה שהתעללה, התיזה וקיללה את הפעוטות חסרי הישע הייתה בין היתר הגננת של בתו של שחקן נבחרת ישראל והפועל תל אביב בן ביטון. המקרה המדובר קרה לפני שנה, אז בתם של בן ויובל הייתה בסך הכל בת שנה וחצי כאשר עברה את מסכת ההתעללויות המזעזעות על ידי מצלוואי. אשת הכדורגלן סיפרה לוואלה! ספורט וספורט1: "היו סימנים, אבל את לא מתארת לעצמך שהילדה שלך כל היום בוכה ולא נרדמת בלילה כי מישהו מרביץ לה, זה מופרך! קשה היה להבין את זה לבד".

התנהגותה האכזרית של הגננת התבררה לביטונים לאחר שהדס חכימי "שומרת הטף" סיפרה להם על המקרה. יובל המשיכה לשתף מה קרה מאז: "גילינו את זה לפני שנה ועשיתי כל מה שצריך כדי שנשיג את כתב האישום שרק עכשיו התקבל. זה מזעזע, זה נורא ואי אפשר לתפוס את זה, באמת. אם הילדים שלך בלי מצלמות אונליין, עם פיקוח או בלי פיקוח - אין לך סיכוי לדעת מה קורה בפועל". בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה יובל את תמונתה של מצלוואי וכתבה: "מפלצת. על כל יום את תשלמי".

חברותיה של ביטון מליגת העל, כמו ליז שכטר, ליאת איינבינדר, אור אצילי, שירז ביטון ובן ממן, הצטרפו למאבק ושיתפו את המקרה בחשבונות האינסטגרם שלהן. "ככה נראים פני הרוע", "מתי מישהו יעשה לזה סוף?", כך כתבו אצילי ואיינבינדר, ואילו שכטר קבעה: "עוד מפלצת בגן בבאר יעקב". למרות עדויות והודעות טקסט שנשלחו למשטרה ולפרקליטות על מעורבות וידיעה לכאורה על המתרחש מצד מנהלת הגן וסגניתה - שהייתה כל יום מעבר לדלת, החליטה המשטרה לסגור את התיק עקב חוסר ראיות! נקווה מאד שהאישה הזאת וכל המעורבים במקרה ישבו מאחורי סורג ובריח - שם מקומם ראוי".

  • עוד באותו נושא:
  • בן ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully