וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דז'יקיץ': "זאק הנקינס לא מקבל מספיק כבוד מהשופטים"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 9:12

הפועל ירושלים התקשתה ללא ספידי סמית' ונועם דוברת, אבל קיבלה דאבל-דאבל חמישי העונה מהסנטר וניצחה 70:77 את קריית אתא. המאמן: "לא כיף לשחק בלי רכז. ליוואי רנדולף הבטיח לי שהוא יכול לעשות את זה, והיה לא רע"

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

אחרי שהשלימה חודש מושלם בנובמבר, הפועל ירושלים פתחה אמש (שבת) בצורה חיובית גם את דצמבר, כשרשמה ניצחון שמיני ברציפות, והפעם 70:77 על עירוני קריית אתא. הדרך לא הייתה חלקה: היא קלעה רק שמונה נקודות ברבע השלישי, והשינויים בסגל לקראת המשחק הפרו מעט את האיזון.

בהיעדרו של נועם דוברת, שסיים את העונה, אלכסנדר דז'יקיץ' נאלץ להופיע ללא רכז, מכיוון שספידי סמית' החולה הושבת גם הוא. מי שתופקד לאורך רוב שלבי המשחק כרכז היה ליוואי רנדולף, שסיים עם 16 נקודות וחמישה אסיסטים ב-36 דקות.

"יש בינינו דיון בלתי נגמר בינינו", סיפר המאמן הסרבי. "ליוואי אמר לי מהיום הראשון שהוא שיחק בעבר כרכז ושאני יכול לבנות עליו כגיבוי לעמדה הזאת. הפעם זה קרה, והוא לא היה רע". רנדולף עצמו הגיב ואמר: "זה טבעי בשבילי. גדלתי כרכז, אבל צמחתי ונהייתי גבוה מדי... אתה חייב לדעת לשחק בכמה עמדות".

"שיחקנו בלי שני הרכזים שלנו, וזה בכלל לא כיף, אבל בסופו של דבר ניצחנו", הוסיף דז'יקיץ'. "היו לנו כמה דקות קשות ברבע השלישי. ציפיתי לזה ואמרתי לשחקנים שאנחנו עוד נחזור, אנחנו רק צריכים להישאר רגועים. יש לנו הרבה בעיות כרגע, ואנחנו מראים מה הרוח האמיתית בקבוצה שלנו. הדבר הכי חשוב שנזכור מהמשחק הזה הוא הניצחון".

זאק הנקינס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"הוא עובד קשה". הנקינס/ברני ארדוב

הליינאפ הישראלי של ירושלים השתנה, אבל לא התקצר בהשוואה למשחקים הקודמים, משום שהקבוצה קיבלה בחזרה את עוז בלייזר, בהופעתו הראשונה בחודש וחצי (מאז נפצע בכתפו במשחק שפתח את רצף הניצחונות). הפורוורד תרם 11 נקודות ב-22 דקות; לעומתו, ברנדון בראון פרגע רק ב-2 מ-9 מהשדה במשחק הבכורה שלו בבירה. מי שהמשיך לשמש כעוגן מתחת לסלים הוא זאק הנקינס, שלמרות השברים באפו העמיד דאבל-דאבל חמישי העונה בליגת העל, 12 נקודות ו-10 ריבאונדים.

"קשה למצוא בעיות בהתנהגות ובגישה שלו", החמיא המאמן לסנטר האמריקאי. "הוא עובד קשה, הוא אנרגטי והוא משחק חזק ולא מלוכלך. מסיבה מסוימת הוא לא מקבל מספיק כבוד מהשופטים. כל יריבה עוזרת לנו להשתפר, גם כשאנחנו מנצחים. לפעמים זה טוב להפסיד, ככל שזה יישמע מטורף. היו הפסדים שסייעו לנו".

על בלייזר אמר דז'יקיץ': "הוא רצה לשחק כבר בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב, אבל לא היה מוכן, ומול באקן ברס החלטתי שלא להעלות אותו. הוא תורם לנו בכמה ממדים - חותך, לוקח ריבאונדים וקורא את ההתקפה - ויעזור לנו מאוד עם עוד ישראלי ברוטציה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully